Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko huulipuna " pois muodista" ? OV

Vierailija
29.01.2008 |

Tuli mieleen kun puhuttiin ystävien kesken, että moni vanhempi nainen sanoo lehtihaastatteluissa ymv. että tärkein meikkituote on huulipuna/ kotoa ei poistu ilan huulipunaa / laukussa on aina huulipuna mukana tmv.

Meistä (20-30 vuotiaista) taas juuri kukaan ei huulipunaan käyttänyt! Huulikiiltoa kyllä lähes kaikki. ja muutenkin huulipuna rankattiin viimeisimmäksi tuotteksi jota meikkiinsä kaipaa...

Miten muilla? Käyttättekö huulipunaa ja minkä ikäisiä olette?=)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääosin keskitummia kuitenkin, ihan joka päivä oli, mutta lopetin kun vauva syntyi (synnytyksessä mulla vielä oli huulipunaa =D) koska pussailen lasta niin paljon että hän olisi ihan huulipunassa jatkuvasti. Siksi siis lopetin käytön muutama vuosi sitten, sitä ennen se oli joko tärkein tai ripsarin kanssa jaetulla sijalla tärkein meikkini. Olin 25 kun lopetin :)

Vierailija
2/6 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en edes juhlissa tms. vaan joko ihan huulirasvaa tai huulikiiltoa

Ikää on 28v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole koskaan osannut käyttää huulikiiltoa.

Minulla on tosi hillitty huulipuna arkeen - se lähinnä korostaa huulien omaa väriä, eikä sitä tule edes ajatelleeksi.

Juhlaan/erityistilaisuuksiin minulla on voimakkaampi huulipuna ja rajauskynä. Sellaista räikeän punaista, jota näkee joillain keski-ikäisillä, en kylläkään koskaan käytä.

En kaipaa huuliin kiiltoa, vaan väriä. En ole glitter-tyyppi, joten kaikki kiiltävä on pannassa. ;)

Vierailija
4/6 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka kuinka ilman tahroja. Suosittelen MaxFactorin huulipunia.

Vierailija
5/6 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin nuoremmilla ja sen sijaan on käytetty huulikiiltoja. Nyt taas pikkuhiljaa huulipunat tekevät tuloaan.

Vierailija
6/6 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun huulet on niin kuivat ja rohtuneet että näyttää pahalta. Mutta tuskinpa huulipuna nyt mitenkään pois muodista on: toiset käyttää toiset ei