Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi sanotaan että lihavat on leppoisia?

Vierailija
18.11.2008 |

Ja minä sanon että paskan marjat!

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei loukkaantuisi ihmisten ilkeydestä niin herkästi.

Vierailija
2/16 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on oppinut/joutunut laittamaan ulkonäköseikkoihin keskittymisen taka-alalle ja näin ollen persoonallisuus on "jalostunut" leppoisammaksi, mukavammaksi. Oisko??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

etteivät ainakaan nälkäänsä kiukkua.

Vierailija
4/16 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo lapsesta alkaen, tyttäreni päiväkotiryhmässä on yksi lihava tyttö , joka jyrää kaikki muut, juonittelee, jättää leikkien ulkopuolelle...

Vierailija
5/16 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kokemuksen mukaan ovat yleensä kiukkuisia ja riidanhaluisia. Kiilavat jonoissa eivätkä odota omaa vuoroaan. Näin varsinkin seisovassa pöydässä... Ahneita ja itsekkäitä.

Vierailija
6/16 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin täällä huomaa miten lihavat av-mammat ovat äksyjä. Olen myös huomannut kun olen joskus ollut yökerhossa töissä että läskit muijat saa sellasia ihme läskiraivareita. Väittäisin että 80% baaritappeluista (naisten välisistä) on lihavien akkojen aloittamia. Ne saa sellasia ihme läskiraivareita (nälkä?) vai vitutus hoikkia kilpasisaria kohtaan? Sitä en tiedä. Se on tietyllä lailla pelottavaa kun sellainen 170cm ja 80kg mursu alkaa läskit hyllyen raivoamaan hentoiselle tyttöselle. Ja yleensä heidän ainut argumentti on "vittu tollanen ruipelo jolla ei oo ees tissejä" valitettavasti ne tissit ei siinä tynnyrissä paljoa lämmitä.. samoin olen myös huomannut että monilla läskeillä ämmillä on ässävika? Johtuuko läskeistä, estääkö naamaläskit sanomasta sitä s -kirjainta kunnolla?

Tiedän, tässä on ihan sikana kirjotusvirheitä ja vaikka mitä, mutta ei se mua haittaa, mut se haittais jos oisin läski! luojan kiitos en ole :D (167/48)

Vierailija
7/16 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain syötävää mikä tasaa mielialaa ja säätelee hankalia tunteita.

Jotkut toiset käyttävät samaan tarkoitukseen tupakkaa, toiset viinaa, toiset urheilevat, toiset shoppailevat - jokaisella on varmaan oma tapansa säädellä emotionaalista stressiä.

Vierailija
8/16 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskit ovat niin flegmaattisia ja passivoituneita, että tuollainen saamattomuus vaikuttaa "leppoisalta"

Vierailija
9/16 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mielestänne äksy av-mamma sellainen joka tulee lihavienhaukkumisketjuun ja loukkaantuu siellä sanotuista ilkeyksistä? Ei mikään ihmisryhmä varmaan käyttäydy erityisen hyvin silloin kun juuri heidän heikkouksiaan on pilkattu ja halvennettu.

t. normaalipainoinen, ei-läskivihamielinen av-mamma

Vierailija
10/16 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, tässä on ihan sikana kirjotusvirheitä ja vaikka mitä, mutta ei se mua haittaa, mut se haittais jos oisin läski! luojan kiitos en ole :D (167/48)

Vierailija
11/16 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaahan se olisi jos olisi leppoisa.

Vierailija
12/16 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta niitä "kuinka saan painoa alas" ja "miks mä en laihdu" kirjoituksia olen jopa tällä palstalla nähnyt miljoonia ja taas miljoonia

Vierailija
13/16 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä sanon että paskan marjat!

kun ovat niin kateellisia

Vierailija
14/16 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä yksi läskäri joka vastaa aina kaikkeen että "läskeille voi tehdä jotain, mutta tyhmyys sen kun lisääntyy". On käyttänyt samaa argumenttia lähes sanantarkasti jo pitkään. Mikset tee?

Vierailija
15/16 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiaan kerrallaan. Se on joko syöminen tai saman lauseen toistaminen...

tämä yksi läskäri joka vastaa aina kaikkeen että "läskeille voi tehdä jotain, mutta tyhmyys sen kun lisääntyy". On käyttänyt samaa argumenttia lähes sanantarkasti jo pitkään. Mikset tee?

Vierailija
16/16 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

"eivät nipota joka pullapalasta kuten laihat"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän