Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen täysin koukussa unilääkkeisiin.

Vierailija
28.01.2008 |

Tenoxia ja Imovanea menee kuin leipää. Haen reseptejä kahdelta eri lääkäriltä. Olen yrittänyt aina välillä puolittaa annoksia ja päästä eroon niistä. En onnistu, en pysty nukkumaan ilman niitä. Tätä on jatkunut jo kolme vuotta :(

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin joskus itse aivan koukussa niihin, onneksi sain itseni vieroitettua niistä.

Vierailija
2/17 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas Ystäväni veteli juuri samoja lääkkeitä noin 3 vuotta ja välipalaksi rauhoittavia.

Nyt ollut ilman lääkkeitä n 4 kk ja vieroitus on alkanut toukokuussa 07.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut, että niihin jäisi mitenkään koukkuun.

Vierailija
4/17 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jälkeen vaikka olisin niitä niiiin tarvinnut. Menin sitten akupunktioon ja sain uneni takaisin.

Vierailija
5/17 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut enää uutta reseptiä, eikä ollut varaa mennä yksityiselle lääkärille.

Pari viikkoa kärvistelin puolikuolleena, sitten alkoi helpottamaan.

Mulla se pahin riippuvuus tuli siihen lääkkeen aiheuttamaan hyvään oloon, kaikki tuntui helpolta, kun oli pienessä " pöllyssä" .

Vierailija
6/17 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole noina vuosina nukkunut yhtään yötä ilman lääkettä.

Vierailija
7/17 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin koukussa jotain puoltoista vuotta ainakin. joulun aikaan lopetin, päätin vaan oon nukkumatta ja ajattelin, että kai se uni joskus tulee. välillä on niin ikävä Imovanea... ei se uni aina helposti tule... joskus väsyttää ja aiina ajattelee, et jos taas... mistä te ihmiset niitä reseptejä saatte ja onko helppoa? mitä te sille lekurille sanotte?

yksi uneton

Vierailija
8/17 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta vaatii noin kymmenen käyntikertaa. Halpa hinta siihen että voi oikeesti nukkua kun pikkulapsi sen jälkeen.

Vierailija
9/17 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni toista vuotta reippaasti, lopulta n. 25 tbl päivässä. Tenoxia, Stilnocita ja Opamoxia. Lääkärikin siitä sitten lopulta sai tietää, ja yritti toisella lääkkeellä vieroittaa niistä, mutta ei onnistunut. Suljetulla osastolla sitten olin vieroituksessa. Kramppasin alkuvaiheessa kun lääkkeet jätettiin pois (Diapamia tilalle annosta vähitellen alentaeen): Mutta siitä pääsi irti, eikä takaisin ole tullut. Hyvä paikka oli tuo psykiatrian suljettu osasto muutenkin! Voin suositella!

Vierailija
10/17 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jostain syystä lääkärille sanoa etten nuku. on mun mielestä jotenkin noloa, et tarttisin lääkettä, vaik toinen vaihtoehto on, etten nuku. mikä olis paras unilääke?

Vierailija
11/17 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unettomuutta valittava potilas on lääkärille muuten ihan yleinen tapaus.

Vierailija
12/17 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon taas luullut, et melatoniinilla ei ole mitään vaikutusta, lähinnä lumelääkkeen teho...??

Vierailija
13/17 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläisiä ihmisiäkö tuolla on sitten liikenteessä auton ratissakin??

Kuulostaa kamalalle!

Onneksi olet päässyt eroon noista.

Vierailija:

Mulla meni toista vuotta reippaasti, lopulta n. 25 tbl päivässä. Tenoxia, Stilnocita ja Opamoxia. Lääkärikin siitä sitten lopulta sai tietää, ja yritti toisella lääkkeellä vieroittaa niistä, mutta ei onnistunut. Suljetulla osastolla sitten olin vieroituksessa. Kramppasin alkuvaiheessa kun lääkkeet jätettiin pois (Diapamia tilalle annosta vähitellen alentaeen): Mutta siitä pääsi irti, eikä takaisin ole tullut. Hyvä paikka oli tuo psykiatrian suljettu osasto muutenkin! Voin suositella!

Vierailija
14/17 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

oon taas luullut, et melatoniinilla ei ole mitään vaikutusta, lähinnä lumelääkkeen teho...??

Vierailija
15/17 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä tuli vieroitusoireet jo 3viikon opamoxin käytöstä... Elämä on paljon parempaa ilman noita lääkkeitä!

Ja kyllä niitä lääkkeitä saa, itselleni määrättiin kuukauden sisään yli 200 opamoxia... Sitä ennen oli jo tenoxit yms määrätty. Määrärahojen puutteessa ihmiset hoidetaan napeilla, ei terapialla.

Vierailija
16/17 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivä 7. menossa ja helvetillinen masennus koko ajan. Olin vaan lievästi masentunut kun aloitin lääkkeen, enemmän haittasi ahdistus. Noh, ahdistus on kyllä jonkin verran lieventynyt, mutta tätä masista on vaikea kestää.

Vierailija
17/17 |
06.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan että ainakin Efexor ja Zoloft tekivät unettomuutta jo viikon käytön jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä