Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Opamox

Vierailija
15.09.2022 |

Auttaako jännitykseen, unettomuuteen,ilta ahdistukseen? Onko kokemuksia ?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla auttoi. Ahdistus oli tosi pahaa, etenkin iltaisin. Auttoi nukahtamisessa, vaikka ei siis väsyttänyt. Mutta rauhoitti niitä ahdistavia ajatuksia ja pystyi rentoutumaan vähän.

Vierailija
2/17 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehno ahdistukseen, ahdistukseen auttaa 100 tai yli mg annostuksella. Väsyttävä alle 100 mg. Diapam, Temesta ja Xanor ahdistukseen passeleita. Jonkun verran noita elämän aikana tullut rouskuteltua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla auttoi. Ahdistus oli tosi pahaa, etenkin iltaisin. Auttoi nukahtamisessa, vaikka ei siis väsyttänyt. Mutta rauhoitti niitä ahdistavia ajatuksia ja pystyi rentoutumaan vähän.

Minulla kokemusta myös diapameista siis ja niistäkin oli apua minulle.

Vierailija
4/17 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehno ahdistukseen, ahdistukseen auttaa 100 tai yli mg annostuksella. Väsyttävä alle 100 mg. Diapam, Temesta ja Xanor ahdistukseen passeleita. Jonkun verran noita elämän aikana tullut rouskuteltua.

Määräänö joku lääkäri 50mg opamoxeja 2-3 tai enemmän tablettia kerralla? En usko.

Vierailija
5/17 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole unilääke, joitakin väsyttää joitakin ei..

Vierailija
6/17 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaa mutta melko lyhyen aikaa. Väsyttää kyllä.

Kokeile univaikeuksiin kärsimyskukkaa. Auttaa myös ahdistukseen.

Vierailija
7/17 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Överi paljon, yleensä annos on jotain 15mg

Vierailija
8/17 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttoi, lievän rentouttava. Iltakäyttöön jees jos oli ajatusmyrsky päällä ennen nukkumaanmenoa.

Vierailija
9/17 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli kärsimyskukka yhtä tyhjän kanssa kun kokeilin. Ei huomaa olossa yhtään mitään.

Vierailija
10/17 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meditointi ja Mindfullness on ollut paras apu ahdistukseen. Ja olen siis ollut äärimmäisen ahdistunut ja ollut myös bentsokoukussa.

Sen vaan joutuu harjoittelemaan mutta on sata kertaa parempi kuin mikään lääke!

Vierailija
11/17 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Määräänö joku lääkäri 50mg opamoxeja 2-3 tai enemmän tablettia kerralla? En usko.

Minulle on määrätty kaksi 50 mg opamoxia päivässä traumaan. Aluksi oli 30 mg opamoxit kolme kertaa päivässä, mutta niistä meni tehot. En kyllä tiedä mitä minulle käy, kun lääkäri jää eläkkeelle. Diapam, Temesta ja Xanor vain todellisessa hädässä.

Vierailija
12/17 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän ahdistukseen. Viisi kappaletta otan kerralla ja auttaa yhdessa parin l-teaniinin kanssa. Terveyskeskuslääkäri lopetti lääkkeet niin onneksi löysin nuo.

Vierailija
13/17 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli kärsimyskukka yhtä tyhjän kanssa kun kokeilin. Ei huomaa olossa yhtään mitään.

Luontaistuotteet maistuu ihan paskalle.

Vierailija
14/17 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen kokeillut useampiakin luontaistuotteita tuon lisäksi, yhdelläkään ei minkäänlaista vaikutusta.

Vierailija
15/17 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä miltä luontaislääkkeet maistuvat, tärkeintä on , että ne tehoavat.

Vierailija
16/17 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauta arvot myös ferritiini kannattaa tarkistaa, tuo testi kannattaa ostaa yksityiseltä kun julkinen sektori ei siitä oikein innostu. Mutta raudan puute on hyvin yleistä ja tekee ahdistuksen ja lukuisia muita oireita ajan kanssa..

Vierailija
17/17 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla Opamox auttoi hyvin pahaan ahdistukseen. Kiusallisena haittavaikutuksena aiheutti yökastelua, eli pissasin unissani sänkyyni. Vaivutti niin syvään unitilaan, ettei herännyt tarpeeksi ajoissa rakon ollessa täynnä.