Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimoni nauttii siemennesteen mausta ja lutraamisesta

Vierailija
18.11.2008 |

itselläni on varsin runsas ejakulaatio, eli "normaalisti" tulee melko paljon.

Vaimoni on siinä mielessä "perverssi", että pitää ruiskauttamisesta rinnoille jne, eli harvemmin päästän sisälle.

Sen tarkemmin selventämättä, tuolle siemennesteelle vaimo on keksinyt "muutamankin käyttötarkoituksen", itse lisääntymisen lisäksi. Itseäni esim. siemennesteen maku ei isommin säväytä, vaikka ei isommin ällötäkään, mutta jostain syystä tuo siemenneste tuntuu olevan vaimolleni se viimeinen kliimaksi.

Mitä iloa muut ovat kokeneet tästä "mieheisestä tuotoksesta".

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä siinä mitään, jos molemmat tykkää. meillä minulla ei ole suurempia fiiliksiä puoleen eikä toiseen, mälliä tulee ja se pitää mielellään napata ennemmin nyrkkiin kuin päästää sohvalle. Mieluiten sisään, niin saa siististi pönttöön. Syömään en ala, mutta muuten ei inhota.

Vierailija
2/5 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai ihan printtiinkö päästelet? Vaimo vaihtuu kerran kuussa kun uusi Kalle ilmestyy?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei siitä voi asiallisesti kirjoittaa.

Tarkoituksellisesti EN pistänyt avausta tuonne Seksi-puolelle.

Ps. Täällä päässä ei tullut.

"Vierailija - 18.11.2008 15:12 (ID 996024)

Todella mielenkiitoista..... ajattelit sitten ihan avata keskustelun siitä? Tuliko jo?"

Vierailija
4/5 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun miehelläni se on niin etovaa, suolaisen kitkerää mönjää että en anna edeslaueta suuhun :(.

Vierailija
5/5 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä, silloin harvoin kun "lutrataan", innostuu asiasta mies. Itse innostun lähinnä miehen katselusta ja siitä että se kiihottaa miestä.

Ennen saunaa ihan OK tuo "lutraaminen".