G: Kuinka tärkeää sinulle on sisäinen kauneus suhteessa ulkoiseen? Ilmoita prosentteina, esim. 50-50
Kommentit (5)
Sehän tarkoittaa kaikkea henkistä kauneutta, jota ihmisessä on. Se voi pitää sisällään monenlaista, esim. ystävällisyys, toisista välittäminen, vilpittömyys, luotettavuus, hyväntahtoisuus...
ap
En ymmärrä, miten ne sulkevat toisensa pois. Minä olen aika tarkka siitä miltä näytän, mutta silti ulkoiselle kauneudelle annan painoarvoa vain 20%.
ap
kauneus olla heijastumatta ulkoiseen? Minusta ei.
Olen tavannut elämäni aikana niin monta kaunista, mutta käsittämättömän pinnallista ja epämiellyttävää ihmistä, että jotenkin olen " karaistunut" ohittamaan pintakiillon aika tehokkaasti ja arvostamaan ihmisiä muiden ominaisuuksien mukaan. (Ja vielä on sanottava ettei kenelläkään mene herne nenään; missään tapauksessa viehättävä ulkonäkö ei automaattisesti tee ihmisestä ikävää persoonaa!)
Jos hyviä käytöstapoja, ystävällisyyttä jne jne, niin sanoisin, että sisäinen 65, ulkoinen 35. Pidän siitä, että ihmiset huolehtisivat ulkoisestakin puolesta. tämä ei tarkoita suurta meikkikerrosta tms, mutta kuitenkin välittämistä mitä päälleen laittaa jne.