Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko loppuraskauden närästykselle tehdä jotain?

Vierailija
28.01.2008 |

Muuta kuin popsia rennietä. Jokapäivä kurkkua polttelee ja hirvee närästys. Ja vielä 2 kk raskautta jäljellä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jugurtti auttaa mulla ainakin paremmin kun esim. rennie. renniestä tulee vaan maha kipeäksi. Varsinkin vanilja jugurti tuntuu auttavan parhaiten :)

Mamma rv 35

Vierailija
2/6 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyykin kokeilla tuota gavisconia, meillä on sitä kaapissakin kun ostettiin lapsen refluksin lääkitystä varten. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmonen, ihan tavallisia maustettuja jugurtteja vai maustamatonta jugurttia? Ootko huomannut eroa? Onkohan ne maitohappobakteerit jugurtissa mitkä auttaa vai mikä. ap

Vierailija
4/6 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla jogurtti kyllä vaan pahentaa tilannetta!

Oikea vichy eli se pienessä lasipullossa oleva 0,33 l vichy auttaa minulla.. Auttaa röyhtelemään kunnolla niin ei tule semmoisena väkevänä lietteenä!

Tosin ei siihen mitään semmoista ole mikä poistaa koko ongelman!

Päätä kohommalle..

Vierailija
5/6 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelasti mulla yhden raskausajan juhannuksen, kun oli mökillä, eikä ollut mitään jytympää närästyslääkettä missään ja olo oli tosi kamala... Auttaa nopeasti!

Muistaakseni joku joskus mainitsi myös perunajauho-vesi-seoksen auttavan... Siitä ei ole kokemusta:o)

Vierailija
6/6 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Pelasti mulla yhden raskausajan juhannuksen, kun oli mökillä, eikä ollut mitään jytympää närästyslääkettä missään ja olo oli tosi kamala... Auttaa nopeasti!

Muistaakseni joku joskus mainitsi myös perunajauho-vesi-seoksen auttavan... Siitä ei ole kokemusta:o)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän