Voiko loppuraskauden närästykselle tehdä jotain?
Muuta kuin popsia rennietä. Jokapäivä kurkkua polttelee ja hirvee närästys. Ja vielä 2 kk raskautta jäljellä.
Kommentit (6)
täytyykin kokeilla tuota gavisconia, meillä on sitä kaapissakin kun ostettiin lapsen refluksin lääkitystä varten. ap
kolmonen, ihan tavallisia maustettuja jugurtteja vai maustamatonta jugurttia? Ootko huomannut eroa? Onkohan ne maitohappobakteerit jugurtissa mitkä auttaa vai mikä. ap
Minulla jogurtti kyllä vaan pahentaa tilannetta!
Oikea vichy eli se pienessä lasipullossa oleva 0,33 l vichy auttaa minulla.. Auttaa röyhtelemään kunnolla niin ei tule semmoisena väkevänä lietteenä!
Tosin ei siihen mitään semmoista ole mikä poistaa koko ongelman!
Päätä kohommalle..
Pelasti mulla yhden raskausajan juhannuksen, kun oli mökillä, eikä ollut mitään jytympää närästyslääkettä missään ja olo oli tosi kamala... Auttaa nopeasti!
Muistaakseni joku joskus mainitsi myös perunajauho-vesi-seoksen auttavan... Siitä ei ole kokemusta:o)
Vierailija:
Pelasti mulla yhden raskausajan juhannuksen, kun oli mökillä, eikä ollut mitään jytympää närästyslääkettä missään ja olo oli tosi kamala... Auttaa nopeasti!Muistaakseni joku joskus mainitsi myös perunajauho-vesi-seoksen auttavan... Siitä ei ole kokemusta:o)
jugurtti auttaa mulla ainakin paremmin kun esim. rennie. renniestä tulee vaan maha kipeäksi. Varsinkin vanilja jugurti tuntuu auttavan parhaiten :)
Mamma rv 35