***Heinämammat vko 5***
Hieman on ollut rauhallisempaa viimeviikkoina (liekö alkuinnostus mennyt suurimmalla ohi ekojen neuvoloiden ja ultrien jälkeen...), joten laitoin koko viikon samaan pinoon. Katkaistaan sitten jossain kohtaa, jos siltä tuntuu :-)
Tinttis-74
Kommentit (43)
Nuha ollut jo yli viikon ja nyt iski kurkkukipu ja pääkipu ja vihreetä limaa tulee kurkusta ja nyt jo nenästäkin. Kuumetta ei ole, mutta muuten olo on kamala. Tämä tässä kotiäitinä olossa on kurjaa, kun ei edes sairaana saa levätä. :/ Mies lähtee reissuun ja taas pitäis viikko pärjätä 2-vuotiaan kanssa, kipeenä. :( No, syödään sitten valmisruokaa ja istutaan neljän seinän sisällä.
Kiitos kannustuksesta sen lapsivesipunktion ym kanssa, sitä todella tarvitsen. :)
Mä en viitsi mitään vatsan rasvailua harrastaa, kun esikoisen jäljiltä vatsa on niin raskausarpien peitossa, että tuskin siihen uusia enää mahtuukaan. :D Välilihan rasvailua olen miettinyt, toiveena että pärjäisi vähemmillä repeämillä/ilman repeämiä tällä kertaa.
eppuliini: ihan hyvä, ettet liikaa stressaa, se kun ei ainakaan mitään auta maidon tulon kannalta. Ja sekin on parempi, jos vauva saa vähän maitoa, kun ettei saisi yhtään.
En mäkään ihan perillä ole siitä lasketusta ajasta, olen käyttänyt sitä ensimmäistä mikä laskettiin kuukautisista. Ultran mukaan taisin olla jo pidemmällä...
Anne rv 16+3
tänään palattiin reissusta.oli kyllä virkistävää lähtä hieman kauemmas kotoa! poika oli kyllä ihan ekstaasissa kylpylässä,joten oman suuren vatsan ajattelu unohtui kerta heitolla:D
nyt olen alkanut nähdä joka yö kamalia painajaisia ja lisäksi siihen jotain täysin outoa.. esim. yhden painajaisen ollessa pahimmillaan minun edestäni köpötteli n. puolen metrin mittainen siili.. *virn* ihan sekopäisiä unia siis! aika monet unet on liittyneet myös tuohon rakenneultraan,joten eiköhän se kerro jo,miten paljon jännitän sitä.. haluan vaan niin kovasti kuulla kaiken olevan hyvin,sukupuoli on ihan toissijainen juttu,kunhan ne vaan sanoo,että pikkuisella on raajat paikoillaan ja muutenkin täydellinen ihmisen alku kasvaa masussa:) keskiviikkoon tuntuu olevan vieläkin ihan tuhottoman pitkä aika!!!! :/
minä rasvailen myös innokkaasti vatsaa ja yleensäkin nyt koko kroppaa. tosin en kyllä käytä mitään öljyjä ym,minulle riittää ihan nuo tavan voiteet. olen ostanut niitä kuivalle iholle tarkoitettuja voiteita ja varsinkin body shopin ihanan tuoksuiset ihovoit on huippuja:) niistä saa ihanan tuoksuisen ihon ja pitävät sen sopivan venyvänä,ettei arpia synny. ainakin niin toimivat viime raskaudessa,tiedä sitten nyt. tämä raskaus on ollut ihan kaikin puolin edellisen vastakohta,joten en ota kyllä enää mitään itsestään selvyytenä!
hyvää alkuviikkoa kaikille,tulen sit viim. keskiviikkona kertomaan ultrakuulumiset :)
-annu ja papu 18+5-
Poika herätti aamulla vähän yli 6! Yleensä nukkuu kyllä väh 7-7.30 asti.
Touhuttiin aamu sisällä ja sit lähdettiin merimaailmaan. Poika tykkäsi kovasti. Itse en lompakon kannalta. Hirveen hintaista!
Ostin pienen lelun joka makso kolmisen euroa.. No nyt se on jo hajonnut...
Tein tänään ostoslistaa mitä vauvaa varten pitää ostaa.
Mietin taas että ottaisinko sittenkin äitiyspakkauksen.
Totesin että päätän maaliskuun lopussa kun pakkausvaihtuu. Paljon siinä olisi ihan hyödyllistä.. Peitto ja makuupussi olisi kyllä ihan turhat.
Mutta rehellisesti sanottuna pakkauksen ulkonäkö, vaatteiden värit, vaikuttavat eniten päätökseen. Laskin että toukokuun alussa pitää viim hakea, joten eipä tässä kiirettä ole :)
Liikkeitä on tuntunut jonkun verran. Mietin että eikös niiden pitäisi lisääntyä ja voimistua. Vähän tuntuvat voimakkaammin, mutta ei ole kovin kyllä lisääntyneet.
Pari kertaa olen miettinyt että tulikohan rinnoista jotain " eritettä" . Muutaman kerran esim suihkuun mennessä on tuntunut siltä että jotain tuli, sormiin jäänyt jotain kosteata.. Mutta ei mitään selkeätä.
Voi odotan ja toivon niin että tällä kertaa maito nousisi!! Esikoisen aikana imetyksestä ei tullut mitään. Toivoisin että nyt tulisi. Odotukset ei ole niin korkealla, joten ei ole nyt niin masentava pettymys kuin esikoisen aikana jos ei onnistukkaan.
Nyt siirryn nettiin tutkimaan vauvan vaate/ tarvike tarjontaa :D
Onko muut muuten perillä ns tarkasti rv:stä.. Itse olen vähän pihalla vieläkin:D Lan mukaan olisi nyt 18+5. No neuvolan mukaan, viime käynnin perusteella, olisi kuitekin tänään tuo 19 täynnä... Ultran mukaan olisi nyt 19+3.. Takerrun kyllä pikku seikkaan, mutta silti:)
eppuliini ja " siiri" rv 19 tai jotain sinne päin..