Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen hirviö

Vierailija
28.01.2008 |

Olen ollut sitä mieltä, että lapset pitää hoitaa kotona vähintään 3-vuotiaiksi. Nyt kuitenkin mietin lapsen hoitoon vientiä heti kun äitiysloma loppuu. Jos olisi vakipaikka, en missään nimessä menisi töihin. Nyt olen ilman työtä ja haussa olisi muutama vakityöpaikka alaltani. Huono juttu vaan, että työ alkaisi kun lapsi on vasta 9kk. Mitä tekisin? Unohdanko koko homman ja odotan jos joskus vielää tulee joku paikka auki. Sydäntä riipoo ajatus viedä vauva hoitoon, mutta toisaalta noita paikkoja ei kovin usein ole haussa. Voi sentään.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota työpaikka vastaan jos sellainen on tarjolla ja haluat työelämään, ainahan on mahdollista tehdä 50% työaikaa.

Vierailija
2/8 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niille varmaan mitään traumoja tule, enkä ole sitä mieltä että kotihoito 3-vuotiaaksi paras ratkaisu. Musta 1,5 v ois jo kypsempi hoitoon. Onhan sulla vielä kuukausia jos ei muutama vuosi aikaa etsiä töitä. Nyt on ihan hyvin töitä tarjolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpompaa sitten kaikille, kun olet varma, että haluat töihin...

Vierailija
4/8 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan olla ettet edes pääse. Silloin ei ainakaan tarvitse jälki käteen harmitella.

Ja jos saat paikan otat sen!

Vierailija
5/8 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oman alasi työpaikkoja on harvoin tarjolla, harkitsisin. Jos paikkoja tulee todennäköisesti auki myöhemminkin, olisin vielä kotona. 9kk on tosi pieni hoitoon vietäväksi. Itse en varmaan raaskisi viedä vielä joka tapauksessa. Esikoiseni vein hoitoon 1v, kun olin samanlaisessa tilanteessa kuin sinä.

Vierailija
6/8 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä!

Vierailija
7/8 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan olla että tosiaan pääse edes haastatteluun. Jos pääsen haastatteluun, ajattelin kysyä, voisiko työn aloitusta siirtää muutamalla kuukaudella tai tehdä lyhennettyä työaikaa tms. t ap

Vierailija
8/8 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi jo helpompi sen ikäisen olla hoidossakin. 9kk saa tosi helposti kaikki taudit ja joudut sitten olemaan kuitenkin paljon poissa töissä, mikä stressaa aika paljon pidemmän päälle. Kokemusta on. Toisaalta monet vie lapsensa hoitoon heti vanhempainvapaan jälkeen, joten turha siitä on huonoa omaatuntoa potea, jos niin valitset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan