Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Me&I-vaatteiden koot?

28.01.2008 |

Millainen mitotus vaatteissa? Nuo kaksoiskoot kun tuottavat päänvaivaa, meillä kuopuksella jäämässä suuri osa " normikokoisia" 98cm nafteiksi (pituudesta+hihoista), olisko Me&I silti 98/104 vai jo 110/116?

" Sokkona" olen ostamassa, siis ystäväni menossa kutsuille ja omaa mallipaitaa ei saa mukaan..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

materiaalista ja mallista mielestäni. Mutta sivuilta löytyy vaatteiden kohdalta mittoja niistä.

Vierailija
2/5 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kun tilasin eka kerran (oli kutsut), poikani käytti kokoa 92. Kyllä esittelijä suositteli ottamaan kokoa 98/104 ja ovat meillä jo olleet käytössä, vaikka muissa vaatteissa 92 (98) käytössä. Hihoja saa kääntää, mutta useissa malleissa tämä on huomioitu niin, että päälikangas jatkuu sisäpuolella, leveydestä eivät kuitenkaan ole liian isoja. T-paidat jopa jo tiukkoja. Housuista ei kokemusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun kokemusten perusteella ainakin. Meidän pojalla (80 cm/12 kg) menee vielä Me&I:n froteehaalarit kokoa 74/80...Ja jossain muussa vaatteessa oli päinvastoin valtavasti " kasvunvaraa" ! Koot on tosiaan vaatekohtaisia, kannattaa katsoa niitä nettisivuilla annettuja mittoja.

Nämä siis 2007 vuoden malliston kokemuksia, en tiedä uudesta mallistosta.

Vierailija
4/5 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin marrasfantilla. Kun poika käytti kokoa 92, niin noissa vaatteissa otettiin 98/104. Hihoja on pitänyt kääntää, mutta muuten kapea malli. Meillä tosin hoikka poika, joten miellyttäviä vaatteita, eivät ole liian leveitä. Pojalla nyt mittaa 97 cm, eikä noita 98/104 housuja ole voitu ottaa vielä käyttöön. Ovat aivan liian pitkät, enkä tykkää kääntää lahkeita, kun eivät pysy kuitenkaan. Housuissa tosin sellainen kiristettävä kuminauha, mutta jäävät vielä liian rytylle.

Sinuna ottaisin sen isomman koon ja laittaisin vielä odottamaan jos ovat liian isot. Eivät jää ainakaan pitämättä sen takia, että kävivät pieneksi.

Vierailija
5/5 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän hoikka 3,5v. poika jolla pituutta on n. 100cm ja vaatteissa yleisesti käytössä 104cm. Hänellä on Me&In mallistosta 98/104cm vaatteet käytössä eikä ole liian nafteja. Itse en tykkää käännelle vaatteita, eikä myöskään lapset, vaan haluan että ne on juuri sopivia.

Seuraava mallisto on vielä kevät/kesämallisto ja suurin osa esim. paidoista on lyhythihaisia, jolloin hihan pituudella ei niin väliä olekaan. Meandilla koot on aika paljon myös vaatekohtaisia. Toisesta materiaalista valmistettu samankokoinen vaate voi olla aivan erikokoinen kun taas eri materiaalista valmistettu.