Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Talven laihduttajat! Avoin painonpudotusryhmä 28.1.08

28.01.2008 |

Uus viikko ja pakko olla uudet lukemat, mutta alaspäin, ainakin mulla!

tavote olis että 80 menee rikki sinne alapuolelle kuun lopus, ei taida.

helmikuun loppuu mennes olis 78 ja maaliskuun 76 ja niin ees päin, 2kg kuukaus kun pääsis! olin tyytyväinen.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa nanille joukkoon kirjavaan. =)

Mulla oli tänään punnituspäivä. Puntari näytti samaa kuin viime vk eli 61.4kg. Olen tyytyväinen sillä vkloppuna tuli molempina päivinä juhlittua niitä pojan 1-vee synttäreitä ja sunnuntaina ei oikein keretty ruokaakaan tekemään niin tilattiin sitten pitsat..

En eilen illalla sit enään syönyt rahkaa vaan menin nukkumaan. =)

Tän päivän syömiset:

10.00 leipää ja 2kuppia kahvia

13.30 kinkkusuikaleita uncle bens (en nyt ihan varma ole kuin kirjotetaan) valmiskastikkeessa ja riisiä

15.30 vähän rasv.rahkaa & ananasmurskaa & makeutusainetta

19.00 kahvi ja pieni mokkapala

21.15 ruisleipää, kevyt oivariinia sipasu, 3siivua kinkkua, kurkkua ja muki teetä ja taas pieni mokkapala..

Vierailija
22/31 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tässä tämän päivän syömingit:

klo 9 5kpl Marianne-karkkeja

klo 12:15 vähän tonnikalaa ja kahvia

klo 15 ruisleipää, margariinia (30%), juustoa (5%), tomaattia, tonnikalaa, ketsuppia ja oreganoa (eli kuumia leipiä :D) ja 2/3 rasvaton jogurtti (syödään nämä siis aina pojan kanssa yhdessä, se syö tuosta purkista sen kolmasosan)

klo 17 50g Marianne-karkkeja + pienen pieni pala ruisleipää ja margariinia

klo 19:30 spagettia ja 4 kalkkunanakkia, lasi rasvatonta maitoa

klo 21 iso lasi light-limua

Päivän liikunta: kävelyä 1h ja vesijuoksua 40min

Täältä löytyy siis kotoa kohta 11kk täyttävä poitsu :) Vaunulenkkeilyä tulee pojan ja koiran kanssa harrastettua liian vähän, joten sitä yritän parantaa every day... Ja huomenna pitäis salillekin mennä.

Vähän jännittää tuo perjantai-aamun punnitus... Painoa on kyllä varmastikin lähtenyt, mutta toivottavasti edes sen puoli kiloa, mitä koitan pitää viikko-tavoitteena... Tuntuu muuten niin turhalta " kärvistellä" tälläisellä dieetillä (siis pv-pisteillä) ja lisätä liikuntaa, jollei se näy... Mutta kunhan on edes pudotusta, niin se on aina positiivista!

Nyt katsomaan mielenkiinnolla sitä nelosen uutta g-piste-ohjelmaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua mullekin tuo että liikunnan harrastamista rajoittaa olosuhteet paljon enemmän kuin motivaatio ja jaksaminen. Vaikka tietysti ne on aina enemmän tai vähemmän tekosyitä - koska kyllähän kotonakin VOI liikuntaa harjoittaa jos OIKEASTI haluaa. Mutta mutta mutta. Tällä hetkellä minä käyn kahdesti viikossa tunnin kuntonyrkkeilyharjoituksissa ja lisäksi 3-5 kertaa viikossa noin tunnin kävelylenkillä vaunujen kanssa tai ilman. Meillä on 5 lasta, kaksi vanhinta jo koulussa. Kotona vauhtia pitävät ylllä 5-vuotias, 2,5-vuotias ja puolivuotias. Nuorimmaista siis imetän vielä. Päivisin lenkille pääsen lähinnä silloin kun 5-vuotias on (2-3 kertaa viikossa) kerhossa

Eilisen liikuntana oli se kävelylenkki. Ja tässäpä näitä syömisiä.. Iltapalaan asti meni ihan hyvin mutta sitten sorruin " maistamaan" lasten karkkipäiväksi varattua suklaata... No. Voihan se herkkupäivä olla joskus vaikka keskiviikko.

klo 8 muroja ja KEVYTmaitoa. Maitokahvi ja pyöreä kotipulla

klo 13 jauhelihakasviskeittoa, lasillinen rasvatonta maitoa

klo 15 tomaatti, puolikas appelsiini, pala lanttua. Maitokahvi

klo 18 jämät päivällä keitetystä keitosta, 1 ruispala (+margariinia&kalkkunaleikettä)

klo 22 kaameaan herkkutarpeeseen n.100g suklaata + 1 laku

24/31 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aattelin tulla kans syömisiä kirjailemaan niin pysyy motivaatio yllä...ja ku tuo pikkumies nukkuu...

Eilisen ruokia:

aamianen klo 7:30.. 1 kokonainen täysjyväruisleipä (niitä jälkiuunipaloja) ja päällä nokareet kevyt leviä, juustoa 15% siivut, kultakalkkunasiivut ja juomana mulla on aina kylmä VESI

Lounas (kiireessä) klo 12:30 oli sama ku yllä (yleensä teen itelleni esim. kasvismunakkaan)

Päivällinen klo 17:30 Annos pinaattikeittoa, 3! karjalanpiirakkaa munavoilla

Iltapala klo21 Kolme ryvita-sesam-näkkäriä ja levite ja juusto

Siinä se, ei mitään hajuakaan paljoko pv-pisteitä vois olla, joskus olen niitä osannu laskea mutta nyt en millään muista, täytyyki ettiä ne paprut jostaki...

Tänä aamuna oli ihana shokki: 20cm oli tullu lunta, joten ennen aamupalaa vedin tunnin hikiurakan tekemällä lumityöt :) pikkasen oli painavaa lunta ku lämpötila on jo plussan puolella. Olin aatellu että menenpäs aamulenkille vaunuilla ku poika nukkuu mutta taidan siirtää sen tuonnemmaksi ku meillä ei aurata teitä ku ehkä huomenna (yleensä päivä sen jälkeen ku lumentulo loppuu..) On nähkääs sen verta paljo lunta noilla tiellä että aika tuskanen reissu ois tai oispahan ainaki kunnon kuntolenkki =)) Voihan se olla nytki vaan yritän tekosyitä (myönnän olen aina ollut niitä hyvä keksimään vaikka usein mulla hyviä syitä löytyyki) keksiä, mutta ei oikeesti tee mieli lähteä kahlaamaan tuonne hankeen ja vaunuja on kyllä tuska työntääki...noh tää on tätä taistelua itsensä kanssa.

Meillä on tiedossa viikon päästä esikon 13v synttärit ja houkutuksia riittää sitte monelle viikonlopulle ku isovanhemmat tulee erikseen aina koko viikonlopuksi (en jaksais niitä yhtäaikaa..)...hirvittää jo ku mulla aina hyvin alkanu dieetti usein menee piloille ku repsahtaa herkuttelemaan. Jouluna kävi samoin ku ennen sitä kerkesin vähän pojan allergiaepäilyn vuoksi olla syömättä esimm suklaata mutta sitte huomattiin ettei se ainakaan siitä johdu joten voitte arvata miten siinä sitte kävi...

Mutta huuto kuuluu ulkoa, pitää mennä

Nani ja Jooel kohta 6kk

Vierailija
25/31 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

10.00 leipä ja 2kuppia kahvia

15.30 söin kana-nuudeli-kasviswokkia (varasin talveksi lomamatkaa niin nälkäkin unohtu siinä samassa ja siksi söin noin myöhään. Lomamatkan myötä sain myös ainakin hetkellisesti lisää motivaatiota)

18.00 mokkapala ( ihan suoraan ketutukseen. Olin jumppaan lähössä ja huomasin, että lompakko on häviksissä ja sielä sitten on tietystikkin jumppakortti. Lompakko sitten loppujen lopuksi löyty mutta jumppaan en enää kerennyt. Sinäänsä tyytyväinen, että söin vain yhden, ennen olisi vetänyt 2,3 tai 4 ihan kevyesti..)

21.30 sämpylä päällä sipasu kevyt oivariinia, 2 siivua kinkkua ja 1 siivu 5%juustoa ja kurkkua & kuppi teetä + mokkapala (nyt ne on onneksi syöty =)

Päivän liikuntana vaunulenkki ja 45min sauvakävelyä

Jiinas

Vierailija
26/31 |
01.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilinen päivä:

klo 8 mandariini, 2 palaa ruisleipää (+margariinia ja kalkkunaleikettä), maitokahvi

klo 12 4-viljanporkkanaomenapuuroa (hassun näköstä kirjotettuna mutta ihan hyvää), 1 pala ruisleipää ja 1 hapankorppu (päällä margariinia ja siivu juustoa), 1 dl sokeritonta mansikkakeittoa

klo 14 appelsiini, pala lanttua

klo 17 broileria, vähän (=alle desi) riisiä + pakastevihanneksia ja salaattia(=jääsalaatti, kurkku, ananas, tomaatti)

klo 20.30 rasvatonta jogurttia & pakastevadelmia. 2 ruisleipää margariinin, kalkkunaleikkeen, kurkun ja salaatin kanssa. lasillinen rasvatonta maitoa

Päivän mittaan varmaan puoli rasiaa sokerittomia kurkkupastilleja,

Liikuntana hyötyliikunnan lisäksi kuntonyrkkeilyä 1h

Vierailija
27/31 |
01.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kauhea lumimyräkkä oli aamulla, kun lenkille lähdettiin eli tän päivän liikuntana vähän norm. lyhyempi vaunulenkki. Mutta tuplasti sai kyllä tehdä töitä, että pääsi eteen päin. =)

10.30 leipä ja kuppi kahvia

14.00 0,3% rahkaa vähän ja sen kanssa pari rkl ananasmurskaa ja makeutusainetta

16.00 2 perunaa, pala uunilohta ja päälle sienikastiketta (tehty vähärasv. kermaan)

21--> low fat sipsejä jonkun verran (vähemmänkin ois voinu syödä), 2 sukulakua ja puoli pussia halvan salmiakki karkkeja. Tein porkkanasta ja kurkusta " tikkuja" ja niitä dippailin kevytkermaviiliin tehtyyn valkosipulidippiin.

Jiinas

Vierailija
28/31 |
01.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt meni nimittäin tällä rouvalla ihan syöpöttelyksi tämä ilta. En jaksa edes kirjottaa kaikkea. Ihan liikaa ainakin söin ja ihan vääränlaista. Lihava ja tyhmä olo. Enkä ole edes juurikaan liikkunu tänään. :(

Mutta huomenna onneksi jo aamupäivällä pääsen taas kuntonyrkkeilemään. Joten siihen katkeaa tämä lipeäminen oikeasta kurssista!!! Sovitaanko ettei tätä iltaa oikeasti edes ollutkaan..?

Vierailija
29/31 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

300g. Puntarissa siis 3.2. ja paino 62,1 kg. Koville ottavat nämä viimeiset kilot, kun motivaatio alkaa hiipua. 4,1 kg tavoitteeseen...

Vierailija
30/31 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli perjantaina oli punnituspäivä, pudotusta oli tullut mukavat -800g! :)

1.2. 68,3kg (83,5cm/105,5cm)

Nyt onkin sitten kolmatta päivää tullut vedettyä kaikkea vähemmän terveellistä... Pe-iltana käytiin ravintolassa (söin mm. sisäfilepihvin ja ranskalaisia) ja samana iltana vuokraleffan kanssa HILLITÖN kasa irtiksiä (niin että meinasin oikeesti oksentaa...) ja eilen sitten mm. pari Hesen valkosipulihampurilaista ja niitä samoja irtiksiä + sipsiä... ja tänään oonkin vasta syönyt niitä sipsejä... On pikkasen huono olo... Lähdenkin tästä syömään jauhelihakeittoa, jos saisi tän kuvottavan olon sillä asettumaan. Yäääk..... Miks ihminen ei osaa herkutella hillitysti??? Pv-pisteet auttamattomasti yli näiltä kolmelta viime päivältä... Mutta huomisaamusta taas aloitan kovan pudotusurakan: jos saisi silti vielä alle 68 painon ensi pe mennessä ;)

Vierailija
31/31 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

paino edelleen 97,7kg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!En enää tiedä mitä kuuluu tehdä ,et se lähtis taas laskuun.Ilmottaudun seuraavan kerran,kun olen kilon kevyempi!Morjens!!