Kylläpä näytti Julia Kanerva, 35, vanhalta IS:n kuvassa!
Kommentit (39)
Olisin aina halunnut olla Eve Arden.
Huhhuh mikä seksipommi Julia Kanerva on vuonna 2024, uudet kuvat iltasanomien nettisivuilla. Jos 16 vuotta sitten Julia näytti vanhalta, niin nyt on toisin. Pyytäisin Julian treffeille jos voisin
JULIA KANERVA HAROMA ON 50 -VUOTIAS!!!! eikä mikään kolmevitonen, syntynyt 1973 tai 1974.
Julia Kanerva 50,
https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000010273656.html
oikea ikä on manittu myös tässä
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/80457749-d891-4698-bb25-a93464…
Katsokaapa milloin ketju on aloitettu..
Siis häh? Sehän on 50v. Iltalehden jutussakin sanottiin. Julia kanerva on 50v. En tiedä mistä ap repi tuon 35v.
Jos laittaisi Anu Sinisalon (55 v) kanssa rinnakkain, vaikea sanoa, kumpi vanhempi. Ilmeisesti vietetty aika railakasta elämää, kun kilometrit näky jo tuossa iässä.
Mun mielestä on todella hyvin säilynyt 50v nainen. Kaunis!
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä on todella hyvin säilynyt 50v nainen. Kaunis!
Näyttää nuoremmalta (ja 100x kauniimmalta) kuin yksikään 35v.
Vierailija kirjoitti:
Siis häh? Sehän on 50v. Iltalehden jutussakin sanottiin. Julia kanerva on 50v. En tiedä mistä ap repi tuon 35v.
Ap aloitti ketjun vuonna 2008...
Juliassa on mun silmääni paljon samaa näköä sen demariedustajan kanssa, kuka tuli äidiksi yli 50-vuotiaana ( jonka mies muistaakseni oli huomattavasti nuorempi).
Vierailija kirjoitti:
JULIA KANERVA HAROMA ON 50 -VUOTIAS!!!! eikä mikään kolmevitonen, syntynyt 1973 tai 1974.
Ja aloitus oli vuodelta 2008
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju on aloitettu vuonna 2008, silloin oli nuorempi.
Vierailija kirjoitti:
Paremman näköinen kun nuorena.
Niin on, vaikka hiukset ovat harmaantuneet, niin kaljuuntumista ei ole havaittavissa missään, toisin kuin monilla 20 vuotta nuoremmilla miehillä, joilla on koko päälaki paljaana. Seksikäs Julia
Kun Julia poseerasi eräässä kuvassa Ilkan kanssa, hän näytti vanhemmalta kuin Ilkka.
Kauhistunut.