Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Heitä arvio: kuinka monta prosenttia olet lukenut niistä kirjoista, jotka seisovat hyllyssäsi?

Vierailija
28.01.2008 |

Minä ehkä 20. Hamstraan tietokirjoja, ja niitä tulee sitten lähinnä selailua tietoa hakiessa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos tietokirjatkin pitäisi olla luettuna kannesta kanteen, niin sitten putoaa ja roimasti juurikin samasta syystä : )

Vierailija
2/11 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietokirjoja ei paljon ole, ja ne vähät mitä on, olen koulun takia joutunut lukemaan kannesta kanteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy myös miehen itselleen hankkimaa kaunokirjallisuutta, josta minä en ole kiinnostunut.

Vierailija
4/11 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietokirjoja ei lasketa, ne pudottaa luvun ehkä 80%. Monet kirjat olen lukenut 2-3 kertaa:)

Vierailija
5/11 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta johtuu ihan siitä etten ole ehtinyt eikä siitä etteikö ne kiinnostaisi. Ostan myös kirjoja niin nopealla tempolla etten itsekään pysy perässä/ehdi niitä kaikkia lukemaan.. :)

T.Se joka vastasi toiseen ketjuun mitä on pakko aina ostaa..

Vierailija
6/11 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne, jotka on lukematta on miehen kirjoja, ei mua sentään ihan kaikki kiinnosta :). Keittokirjat ei seiso kirjahyllyssä vaan keittiön kaapissa...

Vierailija
7/11 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja eilen päätin lopettaa yhden kirjan lukemisen KESKEN. Ei ole aikaa lukea huonoja kirjoja...

Vierailija
8/11 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hyvä niin. On kiva kun hiljaisena iltana löytää lukemattoman kirjan hyllystään.

Vierailija
9/11 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut miehen hyllyssä on kyllä kirjoja, joita en ole lukenut...

Vierailija
10/11 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain perinnöksi ukkini valtavan kirjaston ja siinä riittää työtä. Vielä kun olen pari vuotta ollut opiskelijana, ei aikaa ole ollut koulukirjoille. Mutta ihanaa, että hyllyssä on kasoittain huippukirjoja ja aion kyllä lukea ne kaikki.

Vierailija
11/11 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoja on satoja ja olen lukenut niistä pari.