Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No huh. Huusin yhtä kohdetta, mutta kesken kaiken myyjä ilmoittaakin kohteessa, että tuote on myyty. ov

Vierailija
27.01.2008 |

Voi hitto, ei voi muuta sanoa. Olin ainut huutaja ja huutoaikaa oli vielä 10 päivää jäljellä, kun myyjä lisäsi kohteen tietoihin maininnan; Tuote on MYYTY.

Voitin kohteen ja laitoin myyjälle negan ja kiukkuisen viestin, missä käskin myyjää lukemaan säännöt. Myyjältä tuli kostonega ja haukkumaviesti, missä hän mm. haukkuu mut alimpaan helvettiin ja kyllä hän sai myydä sen toiselle tyypille, koska mä olin tarjonnut tuosta 20 euroa ja hän sai toiselta tyypiltä 50 euroa. Kohteessa ei ollut edes hv:tä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa tietoon noi kusipää myyjät

Vierailija
2/9 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmoita ylläpidolle, laita viestit " todisteeksi" . Poistavat kostonegan sulta koska täysin vastoin sääntöjähän tuo myyjä teki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiasta niin olisit ehkä välttänyt idiootin antaman kostonegan...

Vierailija
4/9 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

voiskohan ilmottaa huutiksen ylläpidolle, on niin selkeesti pelisääntöjen vastaista..

Vierailija
5/9 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan aiheesta ap suuttui.

ei ap

Vierailija
6/9 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun mielestä siis säännöt on tehty rikottavaksi, niinkö? Sun mielestä kohteita saa myydä ohi huutokaupan, vaikka kohteessa olisi huutaja/huutajia? Ja sun mielestä tuolla saa tietty myydä ja ostaa feikkejä.

Vierailija
7/9 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ap:lla oli siinä huuto, jolloin on voinut ihan normaalisti antaa palautetta vaikka ei kauppoja tullut

Vierailija
8/9 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten sanoin, voitin kohteen, mutta tuote oli myyty ohi huutokaupan jollekkin toiselle henkilölle.

Vierailija
9/9 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska oli ainoa huutaja eikä hintavarausta. ja kyllä minäkin olisin ottanu herneen nenään moisesta jos olisin tuon tavaran halunnu!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme