Lue keskustelun säännöt.
G: Mitä tulee mieleen nimestä..
27.01.2008 |
Henna
Kerro mitä tulee mieleen nimestä, minkälainen ihminen..jne
Laita sitten oma nimesi ja seuraava kommentoi sitä.
Hauska nähdä tuleeko " osumia"
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla