Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Kuopiossa kangaskaupoissa PUL-kangasta?!

18.11.2008 |

Missä?! Onko eri kuoseja? Onko muita tsi-vaippoihin tarvittavia tarvikkeita esim. kestävää tarranauhaa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ihmeessä ostako eurokankaan framilonia.Minä menin laittamaan sitä vaippaan ja eiköhän molemmat kumpparit napsahtanu eka käytössä....Heti joutu kumppareiden vaihtoon. Eli ei kestä se "framilon"..

Vierailija
2/4 |
25.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eurokangas on ottanut kestovaippakankaat valikoimiinsa. Kuosivaihtoehdot on tosin äärimmäisen tylsiä; yksivärisiä ja räikeitä. Mutta kenties heidänkin valikoimansa laajenee, kun kysyntä lisääntyy.

Eurokankaasta saat myös valkoista 90- asteen pesun kestävää tarraa ja framilonkumpparia + tavallista kumpparia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eurokankaan vastapäätä olevassa lankakaupassa (aikaisemmin Pistoz, onko se nyt Nappi ja Nauha?) on myös vähän kangaita. Ja siellä oli ainakin norsu-pul'a, ja mielestäni vielä jotain.

Eurokankaassa myivät mulle noin vuosi sitten Framilonina jotain vähän vastaava, mutta halkeilevaa ja erituntuista, en sitä uskaltanut kyllä laitta vaippoihin. Ehkä nyt on tilanne muuttunut.

Vierailija
4/4 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

napista ja nauhasta saa joitakin pul kankaita, ehkä kivempiä värivaihtoehtoja. Ja sit kävin kyselemässä Pajulahen kangaskaupasta (kun jossain mainostivat et siel ois) , noh eipä ollu kuin tylsää valkoista pulia.

Mä itse suosin kyllä nettikauppoja, kuten www.lastenmetsola.fi ja www.myllymuksut.fi :)