Onko Kuopiossa kangaskaupoissa PUL-kangasta?!
Missä?! Onko eri kuoseja? Onko muita tsi-vaippoihin tarvittavia tarvikkeita esim. kestävää tarranauhaa?
Kommentit (4)
Eurokangas on ottanut kestovaippakankaat valikoimiinsa. Kuosivaihtoehdot on tosin äärimmäisen tylsiä; yksivärisiä ja räikeitä. Mutta kenties heidänkin valikoimansa laajenee, kun kysyntä lisääntyy.
Eurokankaasta saat myös valkoista 90- asteen pesun kestävää tarraa ja framilonkumpparia + tavallista kumpparia.
Eurokankaan vastapäätä olevassa lankakaupassa (aikaisemmin Pistoz, onko se nyt Nappi ja Nauha?) on myös vähän kangaita. Ja siellä oli ainakin norsu-pul'a, ja mielestäni vielä jotain.
Eurokankaassa myivät mulle noin vuosi sitten Framilonina jotain vähän vastaava, mutta halkeilevaa ja erituntuista, en sitä uskaltanut kyllä laitta vaippoihin. Ehkä nyt on tilanne muuttunut.
napista ja nauhasta saa joitakin pul kankaita, ehkä kivempiä värivaihtoehtoja. Ja sit kävin kyselemässä Pajulahen kangaskaupasta (kun jossain mainostivat et siel ois) , noh eipä ollu kuin tylsää valkoista pulia.
Mä itse suosin kyllä nettikauppoja, kuten www.lastenmetsola.fi ja www.myllymuksut.fi :)
Älkää ihmeessä ostako eurokankaan framilonia.Minä menin laittamaan sitä vaippaan ja eiköhän molemmat kumpparit napsahtanu eka käytössä....Heti joutu kumppareiden vaihtoon. Eli ei kestä se "framilon"..