Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vitsit että käy kateeksi, mun sisko saa kohta vauvan:)

Vierailija
26.01.2008 |

Itsellä kaksi lasta ja mies ainakin tällä hetkellä sitä mieltä että lisää ei enää tule...:( Olenkin elänyt siskoni raskautta niin täysillä mukana, että tuntuu kuin olisin itsekkin raskaana :) Kohta varmaan alan puhumaan että synnytykseni lähestyy!

Ei malttais millään odottaa että saa pitää pikku tuhisijaa sylissä. Kumpa itsekkin vois kokea vielä kerran saman... Jotenkin tuntuu epäreilulta kun luulin toisessa raskaudessani olevani vielä kerran sen jälkeenkin raskaana. Mun olisi pitänyt saada silloin " elää viimeistä raskautta" ja nautiskella siitä vielä enemmän ajatellen että ei enää koskaan...Miksi mies ei voinut silloin sanoa että tämä on sitten viimeinen. Aina oon puhunut että haluan kolme ja mies ei ole sen kummemmin kommentoinut, joten oletin että se myös toteutuu. Nyt elän toivossa, että mies vielä innostuisi yrittään sitä kolmatta.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin mies sanoi ehdottoman ein kolmannelle kun toinen syntyi. Oli rankka vauva-aika ja ei jatkui. Nyt vauva-aika ohi ja mies haluaa vielä joskus kolmannen. Itse enemmänkin epäröin :)

Vierailija
2/3 |
26.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset 2 ja kohta 7 vuotiaita. Tuo kaksi vuotias on ollut aika itsepäinen pienestä asti. Ei varsinaisesti ole ollut huono nukkuja, ei ole sairastellut mitenkään paljon, mutta on vaan vaatinut aina paljon huomiota. Isompi taas alkaa olemaan siinä iässä, että haluaa olla jo " omissa oloissaan" välillä ja sitten hirmu tappelua kun pienempi ei ymmärrä että isompaa ei aina saa häiritä. Mies vaan toistelee, että lapset on ihania, mutta vielä ihanampaa on kun ne kasvaa koko ajan ja niiden kanssa voi touhuta " oikeita" juttuja. Tykkää touhuta niitten kanssa, käy isomman kanssa luistelemassa, hiihtämässä, laskettelemassa ja on ostanut isommalle oikean pikkumopon, nyt harrastavat moottorikelkkailua ja viime kesästä asti carting-autoilua... Juu, äitiä ei aina harrastukset miellytä... Mutta kuitenkin, odottaa sitä aikaa että molemmat lapset voi ottaa mukaan harrastuksiin, eikä siis kaipaa uutta " jarrua" ... En tiedä miten sen pään saisi taivutettua. Kun kuitenkin tiedän, että rakastaisi uuttakin tulokasta aivan samalla lailla kuin kahta ensimmäistäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuvainen, jota hoitaa ja helliä.. Ja sitten taas hänestä kasvaisi miehellesi uusi " touhukaveri" .. Itse odotan nyt kolmatta(rv35) ja edelliset lapset ovat 3v. ja kohta 2v.:) Mua taas pelottaa, etten pysty nauttimaan tästä vauva-ajasta täysillä, koska mies ei aina ole oikein mukana.. Olen hänelle sanonut, että hänen on annettava mulle ja vauvalle aikaa, koska tämän jälkeen meille ei kuulemma enää lisää lapsia tule... Kuinka mones lapsi sun siskolle on tulossa?:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi