Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minne Oulussa yökerhoon kohta 30-vuotias???

Vierailija
18.11.2008 |

Olen Ouluun vasta muuttanut 29-vuotias nainen, joka tykkään kuunnella esim Radio Energyllä ja Voicella soitettavaa musaa ja tanssiakin sydämen kyllyydestä. Kävin viime viikolla Onnelassa, joka näytti olevan 18-vuotiaiden paikka.. hirveen nuorta porukkaa, eikä paikka oikein sytyttänyt. Amarillossa kävin myös alakerran yökerhossa, jossa hiukan vanhempaa porukkaa, mutta niin pieni tanssilattia ja muutenkin pieni paikka ettei tanssimaan mahtunut saati istumaan minnekään.

Eli minne ihmeessä suuntaisin ensiviikolla?? Ei mitään humppamusaa siis vaan kiva yökerho nuorille aikuisille, 20-35 vuotiaille suurinpiirtein.

Auttakaahan nyt! Löytyykö Oulusta yökerhoa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut, mä käyn tähdessä... ainakin nyt meen kun apulanta on tulossa sinne 22.11.

Ja sit tykkään kyllä cabaretistäkin

Vierailija
2/9 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. Tosi mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaarlessa on kaikenikäistä porukkaa, mutta tosi pieni tanssilattia. Kokeile sitä toista sedulaa eli cabaretia, hauskaa iltaa :)

Vierailija
4/9 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista:)

Vierailija
5/9 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaarlesta tykkäsin ennen, mutta kai se on tajuttava, että olen aavistuksen liian vanha sinne.

Vierailija
6/9 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja missä se on. Kiitos:)

Vierailija
7/9 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin osoite ja muutamia kuvia

http://www.cabaret.fi/

Vierailija
8/9 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse tykkää Cabaretista yhtään. Kaarlen Jumpru ok (tosin ei tanssia) ja 45:ssa käy monenikäistä ja on tosi kiva, ei tosin pintaliitopaikka.

Vierailija
9/9 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

esiintymässä joku muu kuin humppabändi, esim viime lauantaina oli jenni vartiainen. Cabaretissa on myös todella nuorta porukkaa.