paras kotikonstien itsetyydytys"lelu"??
auttakaa millä itsetyydyttää?? ei ole seksileluja eikä miestä kotona kun on työmatkalla. miten tyydytätte itsenne??
Kommentit (39)
Kun menee kukkakauppaan ja ostaa vaikka ruusuja joissain niissä on sellainen puikko jossa on vettä peset sen sitte liukuvoidetta tai jotain sen tapaista sitte alat hinkkaamaan sitä klitorikseen
Hävettää myöntää, mutta joskus teininä, ennen ekaa kertaa kokeilin ihan perus grillimakkaraa kortsun kanssa tietty. Kerran olen aikuisiälläkin sellaista käyttänyt. Tuntuma aitoon nähden on hämmästyttävän lähellä ja siksi kuitenkin paremman tuntuinen, kun kovat muovilelut.
Kun kerran joku muukin myöntää, ni n.13.v ekan kerran tuli tota makkarajuttua kokeiltua🤗 hyvältä se tuntui ja yleensä mökillä ollessamme varsinkin sitä tein, oli paljon makkaraa tarjolla. Aikuisena ei ole tullut enää kokeiltua. Aina se muisto tulee mieleen, kun grillimakkaraa käsittelen. Josko sitä nostalgia mielessä vielä joskus sillä sinisellä..heh ei vaan, leikki leikkinä.
Niin ja, juu, kun sitten sitä oikeaa pääsi kokeilemaan eka kertaa, ni kyllä ne tosiaan aika samalta tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen aina käyttänyt vain peittoa. Hinkkaan itseäni sitä vasten. En saa sellaisesta yhtään mitään, että tunkisin esineitä emättimen sisään eli mitään pötkylöitä ja pitkuloita ei tarvita. Suihkukin vain kutittelee eikä aiheuta orgasmia.
Vaikka ei mun vastaus ollutkaan, miksi näin monet alapeukut? ... Joku mieskin kertoi runksivansa vatsallaan sänkyä vasten eikä siihen mitään inhopeukkuja tullut.
Himonussija kirjoitti:
Kun menee kukkakauppaan ja ostaa vaikka ruusuja joissain niissä on sellainen puikko jossa on vettä peset sen sitte liukuvoidetta tai jotain sen tapaista sitte alat hinkkaamaan sitä klitorikseen
Olen vastaavanlaista muoviputkea kokeillut niin, että laitoin sähköhammasharjan harjapään sinne sisälle.
Öö suihkulla ja hiusharjan varrella
Vierailija kirjoitti:
Mä olen aina käyttänyt vain peittoa. Hinkkaan itseäni sitä vasten. En saa sellaisesta yhtään mitään, että tunkisin esineitä emättimen sisään eli mitään pötkylöitä ja pitkuloita ei tarvita. Suihkukin vain kutittelee eikä aiheuta orgasmia.
Saat alapeukkuja miehiltä, koska he eivät halua kuulla sitä, ettei emättimeen asioita tunkemalla nainen nauti. Totuus sattuu nääs.
Ottakaa meikkisudimen pää ja sillä hieroo siis ei se karva en pää vaa se toinen .. KOKEILKAA. Oon siis 12v tuntuu hyvältä.
Itse tyydytän tyynyllä että hinkkaan itteeni siihen. Tai sitten laitan jonkun esim nakin tai jonkun muun pitkulan kortsuun tai johonkin muuhun muoviin. TAI sitten laitan elmukelmun pillun päälle ja annan koiran nuolla. On muuten toimivia
Terveisin: nuori jolle kelpaa seksikaveri pirkanmaalta:)
Ihan siks vanha keskustelu mut ohan sama ite menen suihkun alle istumaan jalat haarallaan ja sitten sopivalla lämmöllä ja sopivalla voimalla suoraan pilluun saa tosi helposti orkun tällä
Ite käytän meikki sivellintä hitaasti ja sit myöhemmin vähä nopeemmin ai että ku hyvä orkku
Vierailija kirjoitti:
Ottakaa meikkisudimen pää ja sillä hieroo siis ei se karva en pää vaa se toinen .. KOKEILKAA. Oon siis 12v tuntuu hyvältä.
Niinpä tulee taattu orkku tuntuu niin hyvältä
n32 kirjoitti:
Hävettää myöntää, mutta joskus teininä, ennen ekaa kertaa kokeilin ihan perus grillimakkaraa kortsun kanssa tietty. Kerran olen aikuisiälläkin sellaista käyttänyt. Tuntuma aitoon nähden on hämmästyttävän lähellä ja siksi kuitenkin paremman tuntuinen, kun kovat muovilelut.
Laitoin kaksi kortsua päällekkäin sellaisen €uron uunilenkin päälle. Vaimo tykkäsi, kun panin sillä häntä ja imin samalla klitorista.
Sellaisen jostain luin, että suihkusta ottaa sen suuttimen pois ja pelkästä letkusta tulevalla vesivirralla klittaansa hieroo. En ole kokeillut, mutta siten voisi toimia, että suuntaa veden ylös päin kaaressa ja antaa sen pudota klitalle.
Vierailija kirjoitti:
dödö mis rullaava pää=)tietenkin tyhjä ja pesty.
Ihan loistava väline. Varsinkin klitan päällä rullailuun ihana kun laittaa liukkaria sisälle.
Kiva, jos saatte tuosta nautintoa, mutta miten tuo eroaa siitä, että sormin hieroisi klitorista
Vierailija kirjoitti:
Kiva, jos saatte tuosta nautintoa, mutta miten tuo eroaa siitä, että sormin hieroisi klitorista
Tässä siis 37 kysyy 36 :lta
Äijille ei sitten ole nyrkkikyllikkiä kummempaa vaihtoehtoa? Ei sen puoleen, sen kanssa on ollut pitkäaikaisin suhde ja on tullut petettyä myös rouvaa kanssaan.
Ostin hiljattain tekipimpsan ja liukkaria seksikaupasta. Ei tullut niinku mitään kullin tunkemisesta siihen, oli varsinainen stondiksen tappaja vaan!
Ihan pyydät sitä sun miestäs hommiin, tai sit puutarhatonttuki käy