Onko lestadiolaisia paikalla? Kertokaa elämästänne.
Olen vain utelias. Miten pärjäätte suurperheen kanssa, kun itseä väsyttää jo yhdenkin lapsen hoito.
Kommentit (23)
Nro 26. kommentti oli aivan asian ytimeen... Mitäpä vastata, kun mitään ei edes kysytty=D (senhän jo myönsinkin!)
Minä pidän keskusteluista eri uskontojen " edustajien" välillä, koska aina voit saada uuden näkökulman, jota et tullut itse välttämättä ajatelleeksi.
Omat lapset ovat tänä vuonna käyneet säännöllisesti esim. VIP-illoissa. Siellä he ovat saaneet vertaistukea ja erilaista keskusteluapua (esim. Jokelan tapahtumiin), mitä olisin itse voinut tarjota. Jos leikkien, pelien ja muun puuhan ohella tarjotaan myös ulkopuolisen aikuisen seuraa ja tukea- onko meillä tämän päivän kiireisillä aikuisillla varaa kieltäytyä siitä?
Minulla ei ainakaan. Vaikka paljon mietin, juttelen ja haluan selvittää asioita, niin onko koskaan välittäviä aikuisia lastemme elämässä liikaa?
Jonain päivänä tarjoan ruoan naapurinkin lapsille, oliko se meiltä pois, vai oliko se " yhteisöllistä" koko-kylä-kasvattaa-periaatetta?
Haluamatta hyppiä kenenkään silmille, mihin oikea välittäminen on hävinnyt? Pitääkö olla " uskovaiseksi" leimattu, jos meidän puurokattilassa on ruokaa muillekin?
Eikö kaikilla oikeasti vain olisi helpompaa, jos voitaisiin pyyteettömästi auttaa toisiamme???
tai jos ei halua niitä katsoa, voi netistä valikoida jotain muuta. Mutta toisaalta, vouihan TV:stäkin valikoida, mitä katsoo ja mitä ei.
Kiitos kun vastailit kysymyksiimme. En ole iva mielessä kysynyt vaan uteliaisuuttani, olen aidosti kiinnostunut. Yritin jossain vaiheessa googlettaa, mutta en saanut vastauksia niihin kysymyksiin joihin olisin halunnut. Nyt sain ja olen iloinen siitä! Kunnoitan kaikkia hyvin käyttäytyviä uskovia ja ei uskovia, uskokoon jokainen siihen mihin haluaa kunhan käyttäytyy kunniallisesti!!!