Mulla on ollu jo kuukausia pitkän mallinen patti oikealla ylävatsassa
hieman kylkiluiden alapuolella. Patti painaa myös kylkiluita jos istun ns. " lysyssä" .
Muuten ei oo kipee, mutta tulee kipeäksi jos tunnustelen sitä.
Osaatteko sanoa mistä vois olla kyse?
Kommentit (14)
Vierailija:
hieman kylkiluiden alapuolella. Patti painaa myös kylkiluita jos istun ns. " lysyssä" .
Muuten ei oo kipee, mutta tulee kipeäksi jos tunnustelen sitä.
Osaatteko sanoa mistä vois olla kyse?
mutta käsin tuntuu selvemmin.
On jotain 10 cm pitkä ja 3 cm paksu. Itekkin oon miettiny kaikkii sisäelimiä, paksusuolta? Älkää naurako. :)
Voiko lipooma (rasvapatti?) olla tuon muotoinen?
Niin ja olin lääkärissä pari kuukautta sitten muun syyn vuoksi ja koitteli myös mahaa. Olisko se tuntenut tuon jos olis jotenki hälyyttävä?
En muistanu siinä mitään patista puhua.
ap
lipooma sisältää siis rasvaa ja on vaaraton, mutta kasvaa hyvin isoksi. Itseltäni on leikattu kaksi lipoomaa.
Kävin sitten ihan vatsakipujen takia lääkärissä pari vuotta sitten, jolloin minulla tuo jo tuntui. Lääkäri kopeloi vatsan ja sanoi, ettei täällä tunnu mitään ylimääräistä. Ylävatsan ultrakin tehtiin ja vain iso sappikivi löytyi, joka on mulla vieläkin. Mutta ei siis mitään vakavaa. Ja tuskin tuo sappikivi sentään tuollaisia tuntemuksia aiheuttaa.
Sitä mä epäilen, kun on tuon muotoinen.. Enkä kehtais mennä lääkärillekkä, kun ei varsinaisesti vaivaa.
Ei se sit varmaan haitaks oo?
ap
Vierailija:
Enkä kehtais mennä lääkärillekkä, kun ei varsinaisesti vaivaa.
Ei se sit varmaan haitaks oo?
ap
Onko mielestäs vaiva joka pitäis käydä näyttämässä lekurissa?
ap
Ultrattiin lääkärin tunnustelun jälkeen. Munuainen siis mahtuu minulla " vaeltamaan" . Tunnen sen juuri noin kuin ap.
Apua, mulla on tämmöinen soikea patti. Kans oikella , kylkiluiden alapuolella. Huomasin eka kerran kolmisen kuukautta sitten. Mielestäni nyt isontunut. Leikataanko näitä ihan julkisella ?
Mulla siis sellanen, just tossa luun alapuolella, ei kipeä eikä mitään, mutta tuntuu kun etsii, ja sellanen ilettävä, vähän niinkuin olis jokin elin, maksa tai muu väärässä kohdassa. Ollut siis jo vuosia. Ei siis mikään patti, ei näy mihinkään, mutta jotenkin ällö, jos siihen osuu jokin.. En oo kyllä ikinä selvittänyt, että älkää naurako, jos se kuuluukin olla joku perna siinä.