Luottokortittomalle Tanskasta...
Hakusessa olisivat ensi talveksi ulkoiluvaatteet lapsukaisille, lähinnä Ticketit kiinnostaa. Olisi kenelläkään vinkkiä nettikaupoista joissa saa maksettua tilauksen ilman luottokorttia?
Kiitos jo etukäteen, jos viitsitte auttaa!
Kommentit (6)
Itse tilasin vaan Ticketin kesätakin. Sain sieltä eka tilausvahvistuksen sähköpostiini, sen jälkeen toisen viestin, jossa ilmoitettiin, että tilaus on lähetetty..?? Pitänee ruveta kyselemään iban ja swift koodeja, tai sitten lähettävät laskun paketin mukana..
http://www.huset-pauli.dk/
Ehditkös jo laittaa heille viestiä, mieluusti kuulisin mitä vastasivat. Tuolta löytyisi meillekkin jotain kivaa :)
Juuri laitoin viestiä. Vastausta odottaen..
vecculiini.fi myy ticketin rainsettiä, vihreänä ja fuksiana. Ei ollut mitään muuta ticketin vaatetta siellä
Minulla on Visa Debit kortti jossa ei siis ole luotto-ominaisuutta mutta voi tilata mm. verkkokaupoista ja maksaa ulkomailla. Raha otetaan suoraan tililtä. Juuri äsken tilasin Ticketin shopista pojalle toppapuvun ja maksoin tuolla kortilla. On mielestäni ihan kätevä kortti! Nordealla on ainakin tämä ja luulisin jotta muillakin pankeilla on :)
Mutta eikö sinulla ole ketään, joka voisi tilata tilata puolestasi? Joku kaveri tai omat vanhemmat? Maksat sitten heille tilauksen.
Kun minulla ei vielä ollut luottokorttia niin tilailin ja varailin matkat / hotellit äitini luottokortin numerolla, ja maksoin sitten hänen tililleen.
Tai koita jos Visa Electron kortti kävisi? Nykyään sen saa aktivoitua monissa pankeissa ihan netissä niin, että se käy netissä maksamiseen.
Jos tämä ei ole mahdollista niin toivottavasti joku osaa vinkata kaupan, jossa maksu onnistuu ilman luottokorttia.