Ihanaa! En jaksa odottaa!!!
Viiden vuoden yrittämisen ja raskaiden hoitojen jälkeen meille on nyt tulossa huhtikuussa luomuvauva!!!! Nyt kun jatkuva oksentelu ja huonovointisuus näyttäisi jäävän taka-alalle ja vauvan liikkeetkin tuntuu, alkaa pikkuhiljaa toivo heräämään. Ehkä me todella saadaan se vauva vihdoin ja viimein! Tuntuu ihan uskomattomalta!!!
Kommentit (10)
Meille syntyi tämän vuoden maaliskuussa esikoinen. Yritimme kuusi vuotta ja luomuna tämäkin poika tuli=).
Elämä tosiaan osaa yllättää! Nauti raskaudesta. Ennen kuin huomaatkaan, vauva on sylissäsi, ja pian jo niin iso, ettei sylissä viihdykkään vaan konttaa ympäriinsä=D
tuli ihan itku kun onesi luin!! nyt toivo heräsi omallakin kohalla vaikka "vasta" 2vuotta takana!! ihanaa!! SINUSTA TULEE ÄITI! VIIMEIN! halauksia<3
Jaa tunnet jo liikkeitäkin. Paljonko viikkoja? Minulla on 17+1 ja en tunne viel mitään. :( onkohan mulla kaikki kunnossa?
Olen tuntenut liikkeitä jo n. kuukauden. Sehän on tosi yksilöllistä millon alkaa tuntemaan. Eli en olisi huolissaan sinuna, jolla viikkoja 17+1!
ap
Itse tässä juuri varailin aikaa ehkäisyn uudistamiseen (kierukan vaihto), eikä vauva voisi olla kauempana toiveista, joten elämäntilanteesi on minulle - yhden "vahinkolapsen" (vaikkain äärimmäisen rakkaan!!!!) äidille - hyvin vieras. Siltikin ymmärrän ja tajuan onnesi määrän ja asian tärkeyden. Ihanaa kun unelmat toteutuvat!
Paljon paljon lämpöisiä ajatuksia matkaan! Onko esikoinen kyseessä? Viettäkää ihana loppuraskaus ja ihana vauva-aika ja ihana loppuelämä lapsenne kanssa!