Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanaa! En jaksa odottaa!!!

Vierailija
17.11.2008 |

Viiden vuoden yrittämisen ja raskaiden hoitojen jälkeen meille on nyt tulossa huhtikuussa luomuvauva!!!! Nyt kun jatkuva oksentelu ja huonovointisuus näyttäisi jäävän taka-alalle ja vauvan liikkeetkin tuntuu, alkaa pikkuhiljaa toivo heräämään. Ehkä me todella saadaan se vauva vihdoin ja viimein! Tuntuu ihan uskomattomalta!!!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tässä juuri varailin aikaa ehkäisyn uudistamiseen (kierukan vaihto), eikä vauva voisi olla kauempana toiveista, joten elämäntilanteesi on minulle - yhden "vahinkolapsen" (vaikkain äärimmäisen rakkaan!!!!) äidille - hyvin vieras. Siltikin ymmärrän ja tajuan onnesi määrän ja asian tärkeyden. Ihanaa kun unelmat toteutuvat!

Paljon paljon lämpöisiä ajatuksia matkaan! Onko esikoinen kyseessä? Viettäkää ihana loppuraskaus ja ihana vauva-aika ja ihana loppuelämä lapsenne kanssa!

Vierailija
2/10 |
17.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihka ensimmäinen tulossa!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnea vaavista :)

Vierailija
4/10 |
17.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille syntyi tämän vuoden maaliskuussa esikoinen. Yritimme kuusi vuotta ja luomuna tämäkin poika tuli=).

Elämä tosiaan osaa yllättää! Nauti raskaudesta. Ennen kuin huomaatkaan, vauva on sylissäsi, ja pian jo niin iso, ettei sylissä viihdykkään vaan konttaa ympäriinsä=D

Vierailija
5/10 |
17.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa! :)

Vierailija
6/10 |
17.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli ihan itku kun onesi luin!! nyt toivo heräsi omallakin kohalla vaikka "vasta" 2vuotta takana!! ihanaa!! SINUSTA TULEE ÄITI! VIIMEIN! halauksia<3

Vierailija
7/10 |
17.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ap onnesta soikeana :)

Vierailija
8/10 |
17.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. kolmen luomupojan äiti

Vierailija
9/10 |
17.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa tunnet jo liikkeitäkin. Paljonko viikkoja? Minulla on 17+1 ja en tunne viel mitään. :( onkohan mulla kaikki kunnossa?

Vierailija
10/10 |
17.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuntenut liikkeitä jo n. kuukauden. Sehän on tosi yksilöllistä millon alkaa tuntemaan. Eli en olisi huolissaan sinuna, jolla viikkoja 17+1!

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi