penisrenkaat suosituksia/kokemuksia?
Ollaan ajateltu josko koitettaisiin penisrengasta, jossa on klitoriskiihotin mukana, josko vaimonikin saisi yhdynnässä. Onko kellään kokemuksia moisesta värkistä?
Kommentit (7)
Itse olen harkinnut sellaisen hankkimista vaimon iloksi. Ja miksei omaksikin, se lienee purista kalua sen verran, että seisokki kovenee entisestään? ja sitä kautta myös oma orkku voimistuu.
Olen vaan pohtinut, pysyykö se klittakiihotin uloke paikoillaan,että se taatusti hankaa emännän klitorista, vai pääsekö se helposti kiertymään sivuun ja ohi oikean kohdan?
Kumpiko malli on parempi, patterivibralla varustettu täristin vai pelkkä mekaaniseen hankaukseen perustuva. Joissain mekaanissa on metallikuula sisällä.
ensinnäkin, se tuntuu klitorista vasten liian kovalta ja toiseksi, rengasta ei saa päälle kunnolla kun on niin pieni se reikä ja sitten se puristaa niin lujasti, ettei veri kierrä.
ettei hän tunne onko hänellä erektio vai ei. Ja tosiaan renkaan pukeminen oli vaikeeta, eikä nainenkaan siitä mitään saanut. Että kaapissa lojuu eka kokeilun jälkeen.
Säädettävä malli on osoittaitunut meillä parhaaksi, tosin ei klitoriskiihoittimella olevia malleja taida olla.
Kertakäyttöinen mutta isoissa erissä ostettuna edullinen. Pitkää mallia voi kietoa myös kassien ympärille. Ei liian tiukalle ettei ole nyytit sinisenä.
kohta, mihin se osuu vaihtuu ja tuntuu liian kovalta. Eli pikemminkin sattuu kuin tuntuu hyvältä. Miehelle paras penisrengas on ehdottomasti sellainen musta, jämäkkää kumia joka ei hirveästi veny. Sillä saa megaseisokin aikaiseksi. Monet renkaat kun ovat ihan paskoja. Naiselle taas paras on oma tai miehen käsi!
Kyllä vaimo niistä tykkäsi, muttei kyllä yhdyntäorgasmiin asti. Nyt ne on olleet vuosikausia kaapissa. Pitääpä tänä iltana kaivaa esiin. Kumi on tietenkin haurastunut piloille, mutta ehkä jokin niistä vielä on kunnossa. Sen verran halpoja, että kannataa kokeilla vaikkei sitten toimisikaan.