Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Välikausivaatteiden alet?

24.01.2008 |

Niinpä niin, juuri selvitty toppa-aleista...:-)

Kysynpä kuitenkin, että osaisiko joku kertoa milloin välikausivaatteissa on jotain alennusmyyntejä Jesperjunior-liikkeissä? Nuo toppa-alet on niin helppo tietää, että ovat alessa joulun jälkeen, mutta entäpä välikausivaatteet? Milloin niitä saa -30 - -50% alessa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekaks -30% ja sitten parin viikon välein prosentit kasvaa. Aikaisemmin olen ostanut muistaakseni noin 20.7 puoleen hintaan. Viimevuonna heillä oli aina torstai se päivä kun alennukset kasvoi. Nyt talvivaatteissa prossat kasvoi maanantaisin. Tilanne riippuu tietenkin aina vähän siitä miten tavaraa on varastossa. Mutta siis tuo ale on aina alkanut juhannukselta.

Vierailija
2/4 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytää 2007 kauden reimateccejä ja tän talven vaateita vielä.

En tosin tiennyt itse että muutkin myy kuin nallentassu reimaa nettikaupassa, oli tämäkin itselle uusi juttu kun alla olevalla sivustolla tutkin tarjontaa ;)

Tosin alet ei mitkään huimat täällä...

www.vecculiini.fi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jesper Juniorissako alkaa ale myös heti juhannuksen jälkeen, heti 40%, ja vasta seuraavana päivänä on ilmoitus lehdessä?

Eikö näin tapahtunut myös loppiaisen jälkeen...

Vierailija
4/4 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt talvivaatteiden alennuksethan meni näin: joulun jälkeen -30%, Loppiaisen jälkeen heti maanantaina -40% (ilmoitus lehdessä vasta tiistaina) ja kahden viikon päästä tästä maanantaina alkoi loppurysäys (ticketit -60% yms... ilmoitus lehdessä tiistaina)

Minun mielestäni välikausivaatteet on aikaisemmin alennettu juhannuksen jälkeen -30% ja sitten parin viikon kuluttua -40% ja lopuksi -50%. Näin minä muistelen.