Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi mun mahaa on poltellut koko päivän???

Vierailija
24.01.2008 |

Lounaan jälkeen alkoi varsinkin ylävatsassa polttelemaan ja on ihan aavistuksen huono olo. Söin silloin pakkasesta itsetehtyä kasvislasagnea. Sama olo on nyt jatkunut 10 tuntia... En usko, että on närästystä, kun raskausaikana kun närästi, se myös sattui.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen polttelee ylämahassa, mutta mitään muita " oireita" mihinkään suuntaan ei ole. Raskaana en missään nimessä voi olla, joten sitäkään tämä ei ole. Kenelläkään muulla perheenjäsenellä ei ole mitään vatsaan liittyviä oireita.

Oisko jollain tietoa, mitä tämä polttelu vois olla?

Vierailija
2/6 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävä olo!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedä häntä

Vierailija
4/6 |
25.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2008 klo 23:07"]

Lounaan jälkeen alkoi varsinkin ylävatsassa polttelemaan ja on ihan aavistuksen huono olo. Söin silloin pakkasesta itsetehtyä kasvislasagnea. Sama olo on nyt jatkunut 10 tuntia... En usko, että on närästystä, kun raskausaikana kun närästi, se myös sattui.

[/quote]

Vierailija
5/6 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla väänteli mahaa kaksi päivää, ennen kuin tauti iski. Mulla tuli alakautta...

Vierailija
6/6 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en mitään muuta inhoa ja kammoa niin paljon kuin tuota tautia!!! En voi edes sanoa sitä ääneen tai edes kirjoittaa... Viime vuonna meillä oli kyseinen tauti helmikuussa kaikilla muilla paitsi mulla. Olen koko ajan pelännyt, että kohta se taas tulee. Ja tänään olen koko päivän miettinyt, voiko se alkaa vatsan polttelulla? Missäpäin Suomea tautia on liikkeellä?