Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko sekoamassa vai mikä mulla on? Asiaa salasuhteesta.

Vierailija
17.11.2008 |

Minulla oli kiihkeä lähes platoninen rakkaussuhde erään työkaverimiehen kanssa, olin itse varattu, hän oli vapaa. Vietimme paljon aikaa keskenämme, puhuimme paljon tunteistamme, molemmat rakasti niin että sattui, suhde ei edennyt hyväilyjä tai suuteluja pidemmälle. Olin jättämässä puolisoani, mutta huomasin tulleeni hänelle raskaaksi, menimme nopeasti naimisiin.

Asiat jäivät selvittämättä toisen miehen kanssa, tapasimme vielä jutellaksemme muutaman kerran, mutta en pystynyt käsittelemään tapahtumia hänen kanssaan, hän oli niin murtuneen oloinen. Hän tiesi kyllä alusta asti minun olevan varatun.

Nyt olen hoitovapaalla, 3. lapseni sitten tämä salasuhteen aviomieheni kanssa. Mulla on ilmeisesti ihan liikaa aikaa miettiä asioita, koska vanhat tunteet ovat palanneet pintaan vaikken miestä ole tavannut 6 vuoteen. Tiedän hänen seurustelevan. Olen todella onnellinen hänen puolestaan, mutta samalla myös katkera, kateellinen. Poden hirvittävää syyllisyyttä siitä, miten häntä loukkasin. Huono omatunto vaivaa myös miestäni kohtaan, joka ei tiedä tapahtuneesta. Miksi mä vatvon näitä asioita? Miksi mun tunteet vierasta miestä kohtaan nousevat uudelleen pintaan, kun näin hänen kuvansa sattumalta?

Tekisi niin mieli ottaa häneen yhteyttä ja pyytää anteeksi, mutta mitä? Miksi pelkään, että hän on havahtunut miettimään mitä ihmettä minussa näki? Pelkään häneen vihaavan minua, olevan katkera tai jotain. Miksi toivon edelleen hänen edes joskus muistavan minua ja rakkauttamme kauniina asiana?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietäisi keitä tiimistä on hoitovapaalla. Sulla on stalkeri.

samassa työhuoneessa.

Vierailija
22/33 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä ole saanut vielä oikeuksia firman verkkoon ja nähnyt organisaatiokaaviota. Ei mulle ainakaan ole koskaan työkavereiden nimiä tai organisaatiokaavioita nimillä esitelty työhaastattelussa vaikka vaativissa asiantuntijatehtävissä työskentelenkin.

Ja nimeni on tosiaan tyyliä Maija Meikäläinen

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekee johtopäätöksensä. Ai en voikaan olla täällä töissä ja lähtee veke kun mustis tyttis käskee. Tai soittaa sinulle riemuissaan että hei me voidaan aloittaa nyt taas työpaikkapussailut, mitenkäs nää työkaverit sais häädettyä tästä huoneesta ja koska sä tuut takaisin.

Vierailija
24/33 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haet todellakin vaan tekosyytä voidaksesi ottaa mieheen yhteyttä! Olet tyhmä, jos niin teet. Sun pitää vaan aktiivisesti yrittää päästä eroon noista ajatuksistasi. Sä olet valintasi tehnyt! Jos et sillon kuusi vuotta sitten voinut valita tätä miestä, koska olit raskaana, miten sa nyt voisit sen tehdä kun olet kolmen lapsen äiti? Ei jotenkin sovi mun logiikkaan tuo.

siitä voidaanko me tehdä töitä yhdessä. Jos hän ei oikeasti tiedä mun olevan töissä ko firmassa ja on mulle vaikka katkera tai halveksii mua sydämensä pohjasta voi olla yhdessä työskentely todellista piinaa.

Olen miettinyt sitäkin, että jos on tyttöystävälleen kertonut meistä (uskoisin hänen haluavan olla naiselle täysin rehellinen) ja tyttöystävä on mustasukkaista tyyppiä, niin eiköhän meidän yhteistyö jotakin sählinkiä aiheuttaisi kotonakin?

Olenko nyt ihan hakoteillä? Koitan kovasti miettiä kaikille parasta vaihtoehtoa.

ap

Vierailija
25/33 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se toinen mies soitti mulle tänään päivällä. Menin ihan paniikkiin, sydän hakkasi ja sanoin etten juuri nyt pysty juttelemaan ja pyysin soittamaan toisella aikaa.

Mä sekoon kohta!

ap

Vierailija
26/33 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että pyysit vähän aikalisää tuohon puhelinkeskusteluun.

On siis salamiehellesikin selvinnyt, että on sun läheinen työkaverisi sitten kun palaat, _jos_ organisaatiota ei ole siksi jo muutettu !

Nyt pidät pään kylmänä, ja mietit mikä sun elämässäsi on tärkeää!! Jos olet valmis rikkomaan perheesi, niin sitten tapaat tämän miehen yms. Mutta jos et, niin älä tapaa, keskustelkaa puhelimessa, mutta älä kasvokkain, ainakaan tässä mielentilassa.

Toi oli musta hyvin sanottu, että jos et 6 vuotta sitten valinnut tätä salamiestä, koska olit raskaana, niin miksi valitsisit hänet nyt?

Ja vielä noista töistä. Jos tilanne tosiaan tuo sitten 2 vuoden kuluttuakin, niin varmasti kannattaa yrittää vaihtaa ainakin sisäisesti töitä. Ei tule mitään työnteosta tuollaisessa kemiallisessa tilanteessa.

Vierailija
27/33 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä voidaanko me tehdä töitä yhdessä. Jos hän ei oikeasti tiedä mun olevan töissä ko firmassa ja on mulle vaikka katkera tai halveksii mua sydämensä pohjasta voi olla yhdessä työskentely todellista piinaa.

Olen miettinyt sitäkin, että jos on tyttöystävälleen kertonut meistä (uskoisin hänen haluavan olla naiselle täysin rehellinen) ja tyttöystävä on mustasukkaista tyyppiä, niin eiköhän meidän yhteistyö jotakin sählinkiä aiheuttaisi kotonakin?

Olenko nyt ihan hakoteillä? Koitan kovasti miettiä kaikille parasta vaihtoehtoa.

ap

Vierailija
28/33 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlettanut, katsonut naamakirjasta, koulukavereista ja Linkistä tietoja miehestä.

Mulla on todella sekava olo. Järki käskee lähteä lenkille tai vaikka tiskata, mitä tahansa, et mies lähtisi mielestä, mutta sydän neuvoo ihan muuta ja toimin vastoin järjen ääntä. Olo on yhtä sekopäinen kuin silloin joskus kauan kauan sitten.

ap

Vierailija
29/33 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tästä ei tiedä kuin hän ja minä. Kellekään en voi kertoakaan.

ap

Vierailija
30/33 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokit omaa tunnetilaasi rypemällä miehen haikailussa. Koulukavereissa tyyppi ei kuitenkaan kerro millä tavalla juntti ja arkipäiväinen seurustelukumppani hän olisi pitkässä suhteessa kun kolme yhteistä lasta ja asuntolaina väsyttää ja työt rasittaa.

Vierailija
31/33 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaivaa sua vain siksi, että ei koskaan loppunut ns. kunnolla. Laita itse sille piste. Mies on tod.näk. tehnyt sen jo aikoja sitten.

Vierailija
32/33 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotan tapaamista, keskustelemallahan asia selviää. Nyt asia saattaa vaivata teitä molempia. Keskutelemalla voisi laittaa asialle pisteen eikä elämäntilanteenne tarvitsisi mitenkään nykyisestä muuttua.

Vierailija
33/33 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Yllättävä" sattuma, että soitti just tänään, kun olet kirjoitellut täällä...

Nyt se toinen mies soitti mulle tänään päivällä. Menin ihan paniikkiin, sydän hakkasi ja sanoin etten juuri nyt pysty juttelemaan ja pyysin soittamaan toisella aikaa.

Mä sekoon kohta!

ap