Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kestävimmät kurahousut?

Vierailija
17.11.2008 |

Suosittele kurahousuja! Hitsi, just huomasin, että kesällä ostetut Seppälän kurikset on rikki sisäsaumoista monesta kohtaa. Ja mä kun olin kuullut, että ne olis hyviä... Aiempaa kokemusta mulla on vain Rukan kuriksista, mut silloin poika oli vielä niin pieni, etteivät joutuneet koville. Mitkä olis hyvät?

Kosteussuojahaalarit meillä on, niitä ei tartte suositella. Hoidossa haluan pojan käyttävän pahimmilla keleillä kuriksiakin suojaamassa pukua (ja kotiin haettaessa autoa) järkyttävältä kuramäärältä.

Kiitti!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös Aartolahden kurikset on olleet kestäviä ja mukavampaa matskua kuin Rukat.

Didriksonit olivat ihan surkeat. Vuotivat saumoista ja heijastimet lähtivät jo muutaman pesukerran jälkeen.

Vierailija
2/4 |
17.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin ostin viimeksi Seppälän kurahousut tytölle ja menivät haarovälistä puhki ennen aikojaan. Tästä lähin ostan noita rukan kuriksia, menevät sitten pikkuveljellekin (toivottavasti).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toisena jotkut halpahallin merkittömät halpikset...

Vierailija
4/4 |
17.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on kestävät aartolahden kurikset ollu nyt käytössä jo kahdella lapsella ja ovat siis sellasta kokoa että ovat oleet päällä +-2v. Että kulutus ollu kovaa. Myös isommalla ollut Rukkaa ja ne hyvät. Bogin hanskat päästivät veden läpi ainaki meillä.