Kysynpäs minäkin lahjaideoita. ov
Inhoan lahjojen ostamista jouluryysiksessä + olen raskaana, toisen lapsemme laskettuaika on jouluaattona.
Miehelleni + äidilleni on helppo ostaa lahjat (mies ja minä kerätään leffoja ja tiettyä musiikkilaji cd:itä ja äitini kerää kaikkea lehmäaiheista tavaraa).
Siskon miehellekkin oli helppo hankkia lahja, hän keräilee tiettyjä sarjiksia.
Mutta..
Mitä hankkisin siskolleni + siskon lapsille:
Siskoni tykkää kissoista, mutta heidän kämpässä tuntuu olevan jo liikaa kissa-aiheisia figuureita (sisko kerää lähinnä niitä) ja hän kerää kahden kirjailijan kirjoja. Nuo kirjat, mitkä häneltä puuttuvat, ovat harvinaisia ja niistä saa maksaa messinkiä, jos ne löytyvät Huutiksesta tai divarista.
Siskon esikoinen on 7v tyttö. Olen ajatellut hankkia hänelle jonkun askartelukirjan, koska lapsi tykkää askarrella. Mutta mitä muuta hänelle voisi hankkia? Vaatteita on vaikka muille jakaa, samoin leluja. Olisko joku askartelupaketti huono idis? Esim. erilaisia kartonkeja ym. juttuja?
Toinen lapsi on 4v (täyttää keväällä 5v) kummipoikani, jolla myöskin löytyy leluja ja vaatteita, vaikka muille jakaa. Myös dvd-leffoja löytyy kummaltakin ihan tarpeeksi..
Kuopus on 6kk ikäinen tyttö, jolla myöskin on vaatteita, vaikka nelosten tarpeisiin.
Kommentit (2)
Tuli tässä mieleen, että kummipoika muutti omaan huoneeseen nyt kesän aikana ja hänellä ei olekkaan huoneessaan verhoja. Löytyykö kaupoista Cars verhoja? Tai jotain, missä on jotain örkkejä tai Turtleseja tai Prätkähiiriä?
Ostin hänelle viime jouluna tuon Cars pussilakana setin + pyyhkeen, joten en viitsisi hankkia samaa lahjaa tänä vuonna :)
Perheessä on noita Muumilusikoita, vaikka muille jakaa (sisko "kerää" Muumimukeja, lautasia, lusikoita ja laseja), mutta tuo astiasto oli hyvä vinkki :) Täytyy tutkia millaisia astiastoja löytyy.
Tai sitten vaikka mariskooli.
7 vuotiaalle askartelukirjakin on ihan ok. Jouluun mennessä heillä varmaan on jo Risto Räppääjä, mutta sekin olisi ollut kiva lahja. (vaikka niitä dvd:itä olikin) Tai joku koru. Hopeinen tai sitten ihan rihkama.
Pojalle kivat lakanat, vaikka Cars-aiheiset. Tai pyyhe.
Vauvalle vaikka muumi-lusikat tai jotain omaan ruokailuun liittyvää. Muovilautassetti tms.