Ei yhtään päivää, että tulisin töistä kotiin ja koti olisi puhdas.
Että saisin vaan istahtaa pöydän ääreen lukemaan lehteä ja juomaan kupin kahvia. EI! Joudun sitä ennen raivaamaan tilaa, että pääsen edes pöydän ääreen.
Olen nyt yli kuukauden ollut töissä ja yhtenäkään päivänä koti ei ole ollut siisti kun olen töistä tullut. Aina kamala sekasotku, mikään tavara ei ole omilla paikoillaan, kaiki asiat on päin jotain. Kertaakaan ei ole ollut ruokaa valmiina kun tulen töistä, aina olen joutunut itselleni jotain tekemään tai siis koko perheellehän mä ruoan loppujenlopuksi teen.
Mies on niin saamaton, että mua suorastaan vituttaaja inhottaa koko mies. Uhkasinkin jo, että jos ei koti rupea pikkuhiljaa olemaan siistissä kunnossa kun tulen kotiin. Tai siinä kunnossa missä oli ennen kun lähdin töihin, niin otan lopputilin ja jään sitten uudelleen kotin. Pysyy ainakin koti siistinä ja saa joka päivä ruokaa. Lisäksi kaikki tärkeät asiatkin tulee hoidettua ajallaan.
Mies kun ei saa hoidettua mitään.
Mua niin paljon suututtaa ja itkettää, etten mä enää kestä! Mies ei tajua vieläkään, että myös minä tienaan ja olen töistä väsynyt.
Miten saan miehen tajuamaan, että jos ei asiat muutu, niin oikeasti otan lapset ja lähden menemään. Ei tätä kestä hullukaan :' (
Kommentit (12)
Ei harmita kun tietää, että on paskoista vastuussa vain itse ja siivoaa silloin kun viitsii, eikä harmittele ainakaan sitä, että toinen ei KOSKAAN tee mitään.
Vaadi mieheltäs osaa kotitöihin tai jäät sitten takas kotiin!
Hyvä tapa on käydä iltaisin nukkumaan siistissä kodissa. Pelkällä aamiaisella ei koti paljon ehdi sotkeutumaan, ja päivän aikanahan sitä ei kukaan sotke.
mä tulen töistä klo 17 maissa, ja meidän perheen ekoina pääsevät koululaiset ovat saattaneet päästä jo 11 tai 12 maissa koulusta. Meillä on saattanut oman viiden koululaisen lisäksi olla jokaisella pari kaveria meillä, joten kyllä siitä nyt jonkin verran sotkua tulee.
jos mieskin on päivät töissä niin ei hän ole luuttuamassa lasten jalanjälkiä
Kun olin kotona lasten kanssa, en koskaan siivonnut. Miehen kanssa siivottiiin yhdessä silloin kun huvitti. Välillä intouduin siivoamaan yksin paremmin ja mies lähti siksi aikaa lasten kanssa kauppaan tai ulos.
Nyt kun olen töissä, niin koti ei todellakaan ehdi menemään huonoon siivoon nopeasti. Mikä teillä on vikana, kun hermoilette jostain siivosta. Huonoa organisointikykyä?
Aika usein on niin, että kun äidit menee töihin, niin niillä on pari lasta, jotka vievät päivähoitoon. Jos et kuulu tuohon standardiin, niin kannattaa antaa tiedot heti alkuun, eikä valittaa jälkikäteen, kun me ei ollakaan selvänäkijöitä.
Mutta mutta. Nythän sä sitten niität sitä satoa, jota oot itse kylvänyt.
Joten tuleehan siitä sotkua, jos ei omia jälkiään siivota. ap
Ei kai se vanhempien homma ole koululaisten jälkiä siivota hiki hatussa?! Jos ei tavarat pysy suunnilleen paikoillaan, ei tarvi kavereitakaan tuoda.
kyllä meillä koululaiset laittavat tiskit koneeseen ja tavarat paikalleen, mutta eivät kuitenkaan joka päivä imuroi sitä kuravuorta eteisestä, tai osaa siivota siihen malliin, etteikö olisi murusia lattioilla tai joskus kaatuisi mehua tai maitoa vaikka lattialle saakka. t. se äskeinen viiden koululaisen äiti
on levällään. Miten siellä nyt hirveä sotku voi olla, jos kumpikin olette päivät töissä? Lopeta tuollainen marttyyrin asenne niin helpottaa.