Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako aikuisten vaatteita myydä kirpparilla?

24.01.2008 |

Niin, siinähän se tulikin. Kannattaako ottaa pöytä kirpparilta ja laittaa omia vaatteita myyntiin? Meneekö ne siellä kaupaksi? Vai teenkö turhaa työtä? Vai kannattaako viedä suoraan Uffille?

Siivoilin kaappeja ja ihan ok kamaa löytyisi myyntiin. Esim. farkkuja, jotka ovat jostain syystä kutistuneet kaapissa sitten ajasta ennen lasta ;). Tyylinikin on vissiin vähän muuttunut aikuisempaan suuntaan ja paljon löytyisi paitaa ym. myyntiin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan, jos ei muuta myytävää ole, voi mennä pöytävuokran jälkeen pahasti tappiolle.

Oman kokemuksen mukaan farkutkaan eivät oikein tee kauppaansa. Siistikuntoiset takit ja jakut saattavat mennä, mutta ei niistäkään montaa euroa voi pyytää. Muut vaatteet eivät juurikaan.

Vierailija
2/6 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan missä myy ;)

Itse olen ollut myymässä useaan kertaan Helsingissä Valtterin kirppiksellä ja olen saanut kaikki myytyä, kun hinnat laittaa kohdalleen, eikä niin että 10e farkut ;)

Itsellä myynnissä ollut: farkkuja, puuvillahousuja, toppeja, pitkähihaisia t-paitoja, slimmejä t-paitoja, mekkoja, hameita..eli siis kaikkea mitä kaapista on löytynyt. Ja myös takit, laukut ja kengät jne...

Merkkeinä mitä itsellä vaatteet ollut/on:suurin osa on onlysta ja sit hm,esprit, lindex,kappahl, killah baby mexx, benetton, vila, meltin pot jne..

Eli ihan perusvaatetta.

Itse koen ainakin että kirppiksellä pöydän takaa myymällä pääsen nopeasti eroon. Sanon ostajalle vaikka paidasta 2e ja jos ilme näyttää miettivältä niin heti perään euro niin johan sai kaupaksi ;) Ja loppupäivästä kaikki pois hinnalla millä hyvänsä :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on positiivinen kokemus. Mulla oli juuri kirpparipöytä ja myin pääasiassa itselleni suureksi jääneitä vaatteita. Farkkuja, erilaisia paitoja jne. Pöytämaksun jälkeen saldoksi jäi yli 250e, ja minulle se on paljon rahaa. Mielestäni aikuistenvaatteet menee paremmin kirpparilla kuin esim. huuto.netissä.

Vierailija
4/6 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä ollut vain yhden päivän pöytä vaan esim. viikon ajan. Täällä meillä päin on kirpparit käsittääkseni lähinnä tällaisia, missä otetaan viikoksi pöytä ja itse ei olla paikalla/tarvitse olla paikalla.

Juu, multakin löytyy ihan perusvaatetta merkkiensä puolesta. Benettonia paljon, sitten jotain Zaraa, Esprittiä, Onlya, Leetä, Dieseliä jne.

Ajattelinkin, että hinnoiksi pistäisin ihan jotain 2-3 ekee per paita/neule ja farkut jotain 4-5 euroa.

Vierailija
5/6 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä kirppiksellä sulla oli pöytä? Ajattelin ottaa kirppispöydän ja omiakin H&M/Esprit/Only/Mexx linjan vaatteita olisi pois laitettavaksi tytön vaatteiden ohella. Huutiksessa olen myynyt joitain " täsmä" vaatteita onnistuneesti, mutten jaksa sinne joitain euron paitoja listata...

T. Se joka pihalla kertoi huomanneensa sut täältä ;)

Vierailija
6/6 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi dagmar79! Hauska tavata täälläkin :)

Mulla oli kamat Bonus-kirppiksellä. Sain just omista trikoopaidoista 2-4e, neuleista 5-6e ja farkuista jopa 15e. Riippuen tietenkin kunnosta. Ihmisiä riitti aina jonoksi asti, kun kävin pöytää siivoamassa...