Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Montako laulua 4 vuotiaasi osaa? Minkälaisia? Laulaako oikein?

Vierailija
24.01.2008 |

kun täällä aina vertaillaan kädentaitoja, siis piirtämistä. Niin entäpä musiikillinen lahjakkuus...

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä menee nuotilleen, välillä ei niin. Mielestäni on kuitenkin musikaalisempi kuin vanhempi lapsi meillä.

Vierailija
2/12 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole tippaakaan musikaalinen, ainakaan omasta mielestäni enkä siten osaa lasteni lauleluakaan arvioida.

4-vuotiaamme laulelee jonkin verran mutta ei ole asiasta kauhean kiinnostunut. sen sijaan hän on älyttömän taitava piirtämään (sukuvika...) ja tekee monimutkaisia palapelejä (tehnyt jo pitkään) eli ei ehkä yksinkertaisesti vain ole musikaalinen (=siksi ei laulele kauheasti). tanssii kylläkin mielellään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaa muutamia lauluja mitä päiväkodissa ovat laulaneet, nuotin vierestä menee. Tykkää kyllä soitella kaikenlaista pikkuveljen xylofonilla, siis ihan oikeita biisejä mitä olen opettanut. Mutta ei vaikuta muuten erityisen musikaaliselta. Piirtää sitten senkin edestä.

Vierailija
4/12 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa itse sanoa laulaako oikein vai ei, mutta anoppi sanoo, että laulaa. Miehen suku on musikaalista, itse en ole - olen niitä, joiden lauluääni karkoittaa kuurotkin pois.

Vierailija
5/12 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. jonkin virren. Pahemmin ei kyllä voisi nuotin vierestä mennä, mutta se ei menoa haittaa :) Rytmitajua kyllä löytyy.

Vierailija
6/12 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta osaa kirjaimet :)

Vierailija
7/12 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaa kymmeniä lauluja. Ihan peruskamaa lastenlauluista muutamiin iskelmiin ja suomipoppiin sekä lastenleffojen tunnareihin. En pidä mitenkään erikoisena, meillä tykätään musiikista.

Vierailija
8/12 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja laulaa myös nuotilleen. Sing starissa vetää hyviä pisteitä. Ja tyttö siis kysymyksessä.

Vierailija
9/12 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ti-ti nallet ja muut lastenlaulut

iskelmiä

laulaa myös sing staria omalla englannillaan :) sävel menee oikein, mutta sanat on mitä on...

on laulanut ihan pienestä asti, ennen kuin alkoi puhumaan :)

muutkin lapset ovat osanneet laulaa oikein jo pienenä, mutta eivät ole ollenkaan niin innostuneita kuin tämä

ja PS. Piirtää ei osaa meistä kukaan, ollaan näköjään enemmän musikaalisia

Vierailija
10/12 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaa hirveästi lauluja ja keksii itse lisää. Meillä on laulettu aina aika paljon, mutta nuotissa tyttö on ruvennut pysymään tänä talvena - vaikutusta on varmaan ollut loistavalla muskariopella, joka käy päiväkodissa kerran viikossa. Muskarin myötä tyttö on myös tosi kiinnostunut rytmistä.

Vierailija
11/12 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perus lastenlauluista iskelmiin ja poppiin. Kotimaiset laulaa oikein, ulkomaisista sanat menee vähän sinnepäin:)

Mutta kyllä on kivan kuuloista!

Vierailija
12/12 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaa ehkä 5 laulua kunnolla ja kymmeniä osittain. Laulaa hyvin ja nuotilleen.

Poikamme ei osaa piirtää minkäänlaisia hahmoja vielä. Olen ollut jo hiukan huolissani, mutta toisaalta eipä osaa miehenikään juuri poikaansa enempää. En ole koskaan törmännyt toiseen aikuiseen, joka niin huono piirtämään.