ette kai raskausaikana käytä stringejä? :(
ei tulevalle äidille ole soveltuvat housut ja muutenkin jos maha pömpöttää ja pyllynposken näkyy niin ei hyvä :(
Kommentit (14)
On kyllä totaalisen out ja vaikkei olisikaan, niin kamalan näköiset ja varsinkin tuntuiset. Miettikää nyt: onko kiva kulkea hammaslanka perslävessä!
Itse käytän puuterinvärisiä tukipikkuhousuja
Äiti ei voi olla seksikäs. Äiti ei saa olla seksikäs. Äiti on ÄITI.
enkä enää ymmärrä kuinka niitä joskus pystyin käyttämään, uskomattoman inhottavan tuntuiset.
ehkä täytyy synnytyksen jälkeiseksi ajaksi varata muita, mutta näillä mennään synnytykseen asti
Vierailija:
enkä enää ymmärrä kuinka niitä joskus pystyin käyttämään, uskomattoman inhottavan tuntuiset.
Tavalliset housut tuntuu siltä kuin olisi vaipat. Eikä niitten stringien tarvitse olla sitä pienintä narumallia.
käytän aina mustia maxi sloggeja. ei tuu hiivaa ja on kivat päällä.
Bakteerit leviävät helpommin takaa eteenpäin niiden kautta, ja voivat aiheuttaa hankaumia ja jonkun väitteen mukaan hiivaakin.
Näin siis olen lukenut, en itse juurikaan käytä joten ei paljon kokemusta.
mielestäni olin koomisen näköinen niissä ison vatsani kanssa. Ja toinen syy oli se, että minulla oli sen verran paljon valkovuotoa, että se olisi ollut vähän hankalaa.
ei äidille soveltuvat, joopa joo.
Laittakaa äkkiä musta lastensuojelulle viestiä.
Olen käyttänyt stringejä kaikissa kolmessa raskaudessa sekä ennen niitä ja vielä nyt jälkeenkin.
AApua vaikuttaako tää nyt lasten koko loppuelämään jollain negatiivisella tavalla?
Onneksi seksielämä ei ole millään tavalla kärsinyt ison mahan ja vilkkuvien pakaroiden yhdistelmästä vaan ihan päinvastoin.
Mitenkähän olisi mahtanut käydä jos olisi herkut piilotettu puuterinvärisiin mammaunelmiin.
Siis MITÄ IHMEEN HAMMASLANKAA? Ei mulla oo ainakaan yksiäkään stringejä, joissa se takaosa ois niin ohut ku hammaslanka!!
Vierailija:
Mitkäs sitten on soveltuvat? Sellaset vaaleenpunaset trikoiset mummohousut joissa on pitsiä lahkeessa?