Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ette kai raskausaikana käytä stringejä? :(

Vierailija
24.01.2008 |

ei tulevalle äidille ole soveltuvat housut ja muutenkin jos maha pömpöttää ja pyllynposken näkyy niin ei hyvä :(

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ei tulevalle äidille ole soveltuvat housut ja muutenkin jos maha pömpöttää ja pyllynposken näkyy niin ei hyvä :(

Mitkäs sitten on soveltuvat? Sellaset vaaleenpunaset trikoiset mummohousut joissa on pitsiä lahkeessa?

Vierailija
2/14 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä totaalisen out ja vaikkei olisikaan, niin kamalan näköiset ja varsinkin tuntuiset. Miettikää nyt: onko kiva kulkea hammaslanka perslävessä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän puuterinvärisiä tukipikkuhousuja

Vierailija
4/14 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti ei voi olla seksikäs. Äiti ei saa olla seksikäs. Äiti on ÄITI.

Vierailija
5/14 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä enää ymmärrä kuinka niitä joskus pystyin käyttämään, uskomattoman inhottavan tuntuiset.

Vierailija
6/14 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä täytyy synnytyksen jälkeiseksi ajaksi varata muita, mutta näillä mennään synnytykseen asti

Vierailija
7/14 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

enkä enää ymmärrä kuinka niitä joskus pystyin käyttämään, uskomattoman inhottavan tuntuiset.

Vierailija
8/14 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavalliset housut tuntuu siltä kuin olisi vaipat. Eikä niitten stringien tarvitse olla sitä pienintä narumallia.

Vierailija
9/14 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytän aina mustia maxi sloggeja. ei tuu hiivaa ja on kivat päällä.

Vierailija
10/14 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

-9-

Vierailija
11/14 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bakteerit leviävät helpommin takaa eteenpäin niiden kautta, ja voivat aiheuttaa hankaumia ja jonkun väitteen mukaan hiivaakin.

Näin siis olen lukenut, en itse juurikaan käytä joten ei paljon kokemusta.

Vierailija
12/14 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäni olin koomisen näköinen niissä ison vatsani kanssa. Ja toinen syy oli se, että minulla oli sen verran paljon valkovuotoa, että se olisi ollut vähän hankalaa.

Vierailija
13/14 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei äidille soveltuvat, joopa joo.

Laittakaa äkkiä musta lastensuojelulle viestiä.

Olen käyttänyt stringejä kaikissa kolmessa raskaudessa sekä ennen niitä ja vielä nyt jälkeenkin.

AApua vaikuttaako tää nyt lasten koko loppuelämään jollain negatiivisella tavalla?

Onneksi seksielämä ei ole millään tavalla kärsinyt ison mahan ja vilkkuvien pakaroiden yhdistelmästä vaan ihan päinvastoin.

Mitenkähän olisi mahtanut käydä jos olisi herkut piilotettu puuterinvärisiin mammaunelmiin.

Vierailija
14/14 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis MITÄ IHMEEN HAMMASLANKAA? Ei mulla oo ainakaan yksiäkään stringejä, joissa se takaosa ois niin ohut ku hammaslanka!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän