Valitsisitko nykyisesi?
Oletetaan, että et olisi vielä kohdannut puolisoasi ja nyt tapaisit hänet ja alkaisitte seurustelemaan. Elo hänen kanssaan olisi suhteen alkumetreiltä samanlaista kun se on nyt. Ottaisitko hänet vielä puolisoksesi (oletetaan että lapsia ei olisi)?
Itse en ottaisi. Ihmisenä vaimoni on yhtä mahtava kuin silloin aikoinaan. Mutta nyt seksiä on liian vähän ja se on huonolaatuista. Suhde ei kantaisi alkumetrejä pidemmälle.
JiiKoo
Kommentit (8)
meillä suhde on vain parantunut iän myötä, vaikka ongelmiakin on tullut lisää. Jaksetaan silti yllättää toisemme välillä myös positiivisesti. Miehen ulkokuorikin on vain parantunut alkuajoista ;)
Yhdessä ollaan oltu jo reilut 15 vuotta ja meillä kolme pientä lasta. Olemme molemmat neljäkymmentä, naimisissa olemme olleet kohta 6 vuotta.
Jos nyt olisin vaimojahdissa niin haluaisin ehdottomasti vaimoani nuoremman, sillä haluaisin perheen. Vaimoni luonteessa tai seksissä ei kylläkään ole mitään vikaa. Ainut ilmennyt vika on ollut haluttomuus suureen perheeseen. Lapsia olisi mieluusti saanut tulla 4 tai 5.
Kiukkusta pihtaria en ottas.
Ihmetyttää muuten miten onkin sattunut pareihin aina jompikumpi pihtariksi? On naisia puutteessa ja miehiä puutteessa.
Jos pihtarit ois keskenään niin ei tartteis kenenkään kärsiä
Mieheni on uskollinen, rehellinen ja ahkera ja hellä, luotettava sekä samalla jännittävä. Tämän verran maailmaa nähneenä en usko helposti löytyvän yhtä hyvää! Ja rakastankin häntä, tuntuisi kurjalta jos en enää saisi olla hänen kanssa.
Seksiä on paljon ja se on hyvää. Mutta ei keskustelua eikä yhteisiä mielenkiinnon kohteita. Mieheni on sanonut olevansa tyytyväinen suhteeseemme, mutta itse kaipaisin myös keskustelukumppania. Johtuu kai siitä, että olen kotiäiti. Mies on monesti ainoa aikuinen ihminen, jonka kohtaan päivän aikana. Tiedän, että mieheni on hieman ihastunut työkaveriinsa, eikä ihme :(
miehen sydän on puhdasta kultaa ja olemme toisillemme hyvät kumppanit.
Yhdessä oltu kohta 13 vuotta ja aluksi seksiä oli joka päivä, nykyisin seksielämä olematon. Eikä se siitä puhumalla näytä miksikään muuttuvan, miehen mielestä kun mitään ongelmaa ei ole. Sääliseksiä tulee aina seuraavana päivänä kun otan asian esiin.
Itse en enää edes kiihotu omasta miehestäni vaan noiden epätoivoisten seksiyritysten aikana täytyy fanatasioida muista miehistä.
N36