Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka pian seksiä uudessa suhteessa? ov

Vierailija
23.01.2008 |

Mikä on teidän mielestä sopiva aika edetä seksihommiin, jos tapailee lupaavan tuntuista miestä tositarkoituksella?

Tuli vaan tuosta yhdestä ketjusta mieleen, että ajatteleeko joku oikeasti, että aikuiset ihmisten (naisten?) pitäisi esittää siinä mielessä vaikeasti tavoiteltavaa ja antaa asian odottaa kuukauden parikin?

Itse en nyt ihan ekoilla tapaamisilla varmaan menisi sänkyyn, mutta en missään nimessä sitä paheksukaan. Ja tuo miestuomari tuossa vieressä on sitä mieltä, että jos pari- kolmekymppinen nainen säilöö aarrettaan kuin kokematon teinityttö, on se rasittavaa ja merkki siitä, että seksin kanssa tulee varmasti myöhemminkin saantivaikeuksia.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, mä en ole kovin helppo pala. Mun on oltava kunnolla ihastunut, että sänkyyn lähtisin. Ei ole kovin montaa eri tyyppiä mun lakanoissa myllännyt. Parisuhteessa voi sitten rentoutua, eikä se odottelu kerro parisuhteen ajan määrästä mitään.

Haluan olla varma, haluan tuntea jotain syvempää kuin himoa. On mulla joskus mennyt yli puolikin vuotta.

Vierailija
2/9 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

jos pari- kolmekymppinen nainen säilöö aarrettaan kuin kokematon teinityttö, on se rasittavaa ja merkki siitä, että seksin kanssa tulee varmasti myöhemminkin saantivaikeuksia.

Jos annat olet huora, jos et anna leikit koskemattomaa teinityttoä.

Minä kyllä juoksisin karkuun jos tuntisin oloni kiristetyksi.

Mitäs se miehestä kertoo?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että odottaakin voi. Että mun ei ole pakko suostua mihinkään, mihin en halua, eikä ole pakko kiirehtiä. Jos se ei miehelle sovi, sitten se on voivoi.

Vierailija
4/9 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä arvostan sitä, että mietitään rauhassa ja kokeillaan vähitellen suhteen lämmettyä eikä testata ihastusta seksiin tempautumalla. kaikille ei siis tässä jaeta.

Vierailija
5/9 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue, mitä asiasta sanoo Ellen Feinin & Sherrie Schneiderin kirja " SÄÄNNÖT" .

Vierailija
6/9 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

suhde on edennyt henkisellä tasolla, kuinka paljon on luottamusta.

Vierailija
7/9 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka rakastettiinkin kovasti. Ihanaa se sitten oli, kun tapahtui :-) Ja kyllä, odottaminen kannatti.

Vierailija
8/9 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

elmille tai kädestä pitelyllekin eroottinen lataus.

Vierailija
9/9 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei sitä hyväksy, ei ole mulle tarkoitettu.