Miksi jotkut luulee et tukka joka on takapuoleen asti olisi jotenkin tai millään tavalla kaunis ?
Kommentit (14)
Itsellä myös pitkä tukka... Kauniinpi kuin lyhyeksi kynityt
mutta kun itsellä on tosi paksut ja hyväkuntoiset hiukset niin kyllä noi mielestäni ihan kauniit on.
Makuasioita on monenlaisia. Mä tunnen parikin miestä, jotka kuolaa tuollaisten tosi pitkien hiusten perään. Ovat kuulemma aivan ihanan näköiset:D (Joo ja mulla ei ole sellaiset.)
Kasvaisipa minullakin peppuun asti hiukset. Olen harkinnut hiuspidennyksiä ensi kesäksi. Hiuspidennykset eivät vaan taida olla hyväkuntoisen näköisiä. En ymmärrä miksi ajattelet, etteivät pitkät hiukset olisi hienot. Lähes kaikki miehetkin on aivan hulluina pitkiin hiuksiin. Ainoa miinuspuoli tosi pitkissä hiuksissa on se, että niiden omistajat pitävät usein hiuksia letillä, joka taas ei ole niin hienon näköistä.
Pitkät hiukset on mielestäni kauniimmat kuin lyhyet, mutta ne pitkätkin hiukset korkeintaan tonne puoleenselkään, ei sen pidemmät kiitos.
Tunnen pari naista joille kyllä sopii lyhyet hiukset paremmin kuin pitkät. Mutta koskaan en ole nähnyt naista, jonka hiuksia olisin ihaillut, vaikka ne olisivat persukseen asti tai vyötärölle, se menee jo rumaksi.
eivät näytä liian raskaalta niin. Lyhyet myös ovat erittäin kauniit monilla.
Sillä oli tukka peppuun asti, rasvaisen näköinen ja ohut ainakin, ei ikinä meikkiä, oli kuin haamu. Hirvittävän näköinen oli...
perheenäidin blogia, joka haikaili peppuun asti ulottuneiden hiustensa perään....?
Yleensä pitkät hiukset omistavat kuvittelevat, että se maantienvärinen kulunut poninhäntä on kaunis tai vuonna 1999 otettu permamentti, joka vielä latvoissa kivasti kihartaa
Lyhyet hiukset ovat kyllä aina tyylikkäämpi vaihtoehto.
Ei pelkkä pitkä tukka tee ihmisestä " haluttavaa" , kynitty kananperse voi olla yhtä miellyttävä kuin perseeseen asti ylettyvä.
Se kehuu jatkuvasti sillä hiirenhännällään.
oma väri vain on maantienharmaa ja kasvot ovat sen muotoiset, että pitkä, maantienharmaa tukka saa minut näyttämään 10, tai no ei 10 riitä, vaan jopa 20 vuotta vanhemmalta (semmoiselta tädiltä kirkkovaatteissa joissain 1900-luvun alun valokuvissa... Tiedätte varmaan.)
Olen oikeasti viisi vuotta paininut tämän ongelman kanssa, siis leikatako parempi malli ja näyttää nuorekkaalta vai antaako tukan olla pitkä ihan vain periaatteesta ja näyttää ikälopulta. Nyt leikkasin pirtsakan puolipitkän, revityn leikkauksen ja olen ihan ekstaasissa uudesta minästäni! ;)
Ne, joille kasvoihin sopii pitkä, paksu tukka, pitäkää se! Jos taas tuntuu, ettei pitkä oikein stemmaa, kannattaa etsiä " omempi" malli.
ja ne ovat takuulla kauniimmat kuin moni kynitty kuontalo.
asti ulottuva tumma tukka ja väitän että on kauniimpi kuin kananperse-look..