Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko väärin

Vierailija
23.01.2008 |

Eli onko teidän mielestä kohtuutonta että vaadin miestäni lopettamaan alkoholin käytön kokonaan. Ollaan oltu samassa taloudessa 6vuotta ja nyt humalapäissään on mies alkanut riehumaan,rikkomaan paikkoja ja uhkailemaan.

Hänen mielestään olen kohtuuton.

En kaipaa mitään vittuiluja vaan ihan mielipiteitä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen tulee itse kohdata alkoholiongelmansa.

Sinä voit hakea tukea esimerkiksi al-anon -ryhmästä.

Vierailija
2/4 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teillä on lapsia, niin tuo on suorastaan välttämätöntä. Siis alkoholinkäytön lopettaminen. Lapsia pitää suojella näkemästä isäänsä riehumassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ne antaisin sinuna ottaa. Mutta jos aina on vedettävä känni, niin pahempi homma. En usko että saat miestä lopettamaan, jos hän ei itse näe siinä mitään väärää. Pystyttekö kuitenkin asiasta juttelemaan, niin ettei mies hermostu? Sanoisit hänelle perustellen asian. Jos hän rellestää ja rikkoo paikkoja, niin pitäisi hänen itse tajuta hillitä juomista.

Vierailija
4/4 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina voi kokeilla, mutta yleensä siitä tulee vain suurempi riita. Eli kehoitan kokeilemaan sitä, että pyydät rauhallisesti miestäsi lopettamaan alkoholin käytön. Voit uhkaillakin jollain jne.

Mutta jos se ei onnistu, niin silloin sinun on joko hyväksyttävä alkoholi tai lähdettävä siitä liitosta. Usein alkoholismiin taipuvainen ihminen vain syyttää muita juomisestaan. Sitten kun olet valittanut hänen juomisestaan, niin olet niin vittumainen akka, että hänen on pakko juoda jo sen takia. Mutta olen kuullut parantumisjuttujakin ja siksi kehoitan ainakin kokeilemaan järjen puhumista miehellesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi