Mä rakastan mun ex-miestä niin, että sattuu.
Petti kerran pikkujouluissa, pakkasin sen kamat ja se lähti pari kuukautta sitten. Nyt mä vaan itken.
Se oli hyvä mies, vaikkakin vähän häntäheikki.
Kommentit (4)
Oli todella syyllisen näköinen ja ihan onneton. Uutta ei ole. Haluaisi palata kotiin.
en sanoisi häntäheikiksi, jos
a. on itse kertonut (ei olisi ollut mikään pakko, et olisi ikinä saanut tietää)
b. katuu ja on surkea (rakastaa sinua)
c. ei ole ketään muuta (ei siis ole naista joka sormelle).
Onko pettänyt usein ja aina, koko tuntemanne ajan? Ilmeisesti ei?
Okei, sanoisin että kaikki me virheitä tehdään, joskus aika pahojakin. Mutta ei missään avioliitossa ihan virheettömiä ihmisiä ole - kumpikaan.
Jos se polvillaan vannoo että katuu eikä ikuna, ikuna enää tee sitä, ja ostaa koko perheelle etelänloman ja sinulle järkky ison timanttisormuksen, niin sinuna ottaisin sen takaisin. Sillä ehdolla että seuraavasta kerrasta se on sitten poikki ettäs tietää sen.
4
Vierailija:
Jos se petti vain kerran, niin onko sen pakko olla ohi?
Jos kerran pettää, niin mikään ei voi taata etteikö tämä tapahtuisi toiste.
Pettäjät pihalle!
Jos puoliso pettää kerran on se pettäjän vika, mutta toisen kerran jälkeen on katsottava peiliin.
Vai tuntuuko että luovutit liian helposti?
Jos hänellä oli tapana pettää, teit ihan oikein.
Jos teillä taas oli joku 7 vuoden kriisi tai muu kauhea kriisi, ja hän siinä erehtyi kerran vieraaseen petiin, niin ehkä olitkin vähän hätäinen.
Jos olit liian raaka niin voihan 2 kk jälkeen olla leppynyt ja alkaa miettiä paluuta yhteen.
Sen sijaan jos hän on ihan häntäheikki niin hänellä on jo joku muu sängyssään ja itket turhaan.
Kumpaa on?