Lue keskustelun säännöt.
Mitä ruuaksi kirjolohisuikaleita?
23.01.2008 |
Yleensä olen tehnyt kastikkeen, mutta ruokakerma on kaupassa, ja lapset nukkuu, en pääsekauppaan. JOtain suht iisiä ja nopsaa, mies tulee 15:30 kotiin ja ruoka sais olla mahd pian valmis.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Myös keitto onnistuu kirjolohisuikaleista hyvin.