Miksi eletty elämä ei saa näkyä?
Eilisen nelosen dokkarista tuli vain mieleen, että miksi kauneuden ja nuoruuden ihannointi on mennyt siihen pisteeseen, missä se nyt on?
Miksi vanha ihminen ei muka olisi kaunis? Itse ainakin aion olla kaunis kun 60 on lasissa.
Miksi naisella ei saisi olla raskausarpia, vaan niitä yritetään kaikin keinoin piilotella, vaikka arvet ovat merkki jostain ihanasta uudesta ihmisestä?
Miksi rinnat eivät saa roikkua, kun ne on imetyksen tai iän mukana alkaneet roikkumaan? Eivätkö ne muka ole kauniit? Kuka sanoo, että kiinteät pystyt rinnat olisivat kauniimmat?
Miksi ei saisi olla ryppyjä tai roikkuluomia?
Itse aion elää terveellisesti ja vanheta arvokkaasti, näin sen kuuluisi mennä koska se on luonnossa niin järjestetty, ihmisen kuuluu vanheta, sitä on ihan turha yrittää vastustaa.
Kommentit (4)
Vierailija:
minä en ainakaan sellaisiin leikkauksiin lähtisi, kun eivät ne edes merkittävästi nuorenna ketään.
mennä kauneusleikkaukseen peittelemään omaa elämäntarinaansa. Joo kyllähän se on niin että ihmisen koko elämä on arvokas ja osa siitä näkyy iholla, osa sielussa. On hyvin pinnallista ja itsetunnontonta tuo ajatus että pitäisi kiristää itsensä johonkin kakskymppisen seksiobjektin muottiin. Sehän on suorastaan halventavaa. Eikä nuo pöljät tajua että ihan yhtä paljon se eletty (tai elämätön) elämä näkyy siinä sielussa ja sitä ei kauneusleikkaukset korjaa. Päinvastoin ne paljastaa sisäisen köyhyyden. Surullistahan se teitytsi on jos ei osaa rakastaa ja pitää itseään arvokkaana sellaisena kuin on.
Kannetaan naiset arvokkaasti omat elämäntarinamme sellaisina kuin ne ovat. Siinähän se rikkaus juuri on että saa jakaa toisten kanssa ne elämän arvetkin.
Ei niistä saa kauniita tekemälläkään, samoin kuin rypistyneen ihmisen kasvoista ei saa kauniita vaikka miten teeskentelisi. Muuttuuko rupikonna kauniiksi vaan siksi että päättää ajatella niin? No ei muutu. Mutta toinen asia on sitten se, että mitä arvostetaan. Arvostetaanko sitä miltä rupikonna näyttää vai sitä mikä on sen rooli luonnossa.
minä en ainakaan sellaisiin leikkauksiin lähtisi, kun eivät ne edes merkittävästi nuorenna ketään.