Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mikäköhän tähän auttaisi

Vierailija
23.01.2008 |

Ihastun aina korviani myöten jokaiseen mieheen, jonka kanssa sekstaan, yhden illan juttuihinkin ja niistä yli päästäkseni otan uuden miehen jota panen ja taas ihastun siihen ja kierre on siinä. En siis kestä sitä että ihastun enkä saa vastakaikua, joten pitää aina hommata uusi mies tilalle. Miten tästä pääsee eroon?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli jokseenkin sama tilanne nuoruudessa. Aina uusi mies ja uusi ihastus. Kai se ihastumisen tunne on vähän ku huumetta..

Pääsin eroon kun tapasin miehen joka lopulta rakasti minua. Häntä pompottelin ja juoksutin aikani tosi törkeästikkin..Mies vain pysyi rinnallani ja nyt ollaan oltu yhdessä 8 v.

Muita ihastumisia en ole enää tarvinnut. En osaa sinua neuvoa, mutta voin toivoa, että sinulla, ap, käy yhtä hyvä tuuri kuin minulla..

:)

Vierailija
2/6 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö voisi ensin ihastua molemminpuolisesti ja sitten vasta pistää lihaa loveen??!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihastuan. Kaikki miehet ovat erilaisia, komeita, tavallisia, rumiakin, mutta silti vain lankean heihin. ap

Vierailija
4/6 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis pihtaat alussa.

vasta kun olet jo pidemmän aikaa viritellyt miehen kanssa ja tiedät että miehelläkin tunteita niin sitten..

Vierailija
5/6 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se sopii mulle, sillä siten pääsen eroon edellisestä ihastumisesta. Enkä siis pysty sietämään sitä ihastumisen tunnetta, ja sitä ettei tunne ole molemminpuolinen, siksi etsin aina seuraavan.

Vierailija
6/6 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap