Kysykää mitä vaan. Ihan tavallinen ihminen vastaa.
Kommentit (10)
En ole erityisesti sitä enkä tätä. En kaipaa erityisesti sinne enkä tänne. Tyydyn tähän mitä minulla on ja hyväksyn sen, mistä olen tullut.
Olen naimisissa, kolmen lapsen äiti. Samat rutiinit toistuvat elämässämme päivästä toiseen. Työnteolla hankimme itsellemme sen minkä tarvitsemme. En ole (eikä miehenikään) tyhmiä, mutta emme älykköjäkään. Seuraamme maailman tapahtumia, mutta emme ole mukana vaikuttamassa. Emme siis ole tai elä mitenkään erityisesti tai ole mitenkään erityisen hyviä tai huonoja missään. Vaikea selittää. Enkä koe tavallisuutta mitenkään negatiivisena asiana.
Pakko vaan ihmetellä sitä seikkaa, että keskinkertaisuus ja tavallisuus ovat nykyään niin out. Ihminen, joka on tyytyväinen elämäänsä, on jollain tavalla ihmetys. Nykypäivänä kun pitäisi vaatia elämältä, muilta ihmisiltä, työpaikalta, jopa lapsilta jotain ihmeellisyyttä. Ettei vain olisi jämähtänyt tavis-asteelle.
Vierailija:
Pakko vaan ihmetellä sitä seikkaa, että keskinkertaisuus ja tavallisuus ovat nykyään niin out. Ihminen, joka on tyytyväinen elämäänsä, on jollain tavalla ihmetys. Nykypäivänä kun pitäisi vaatia elämältä, muilta ihmisiltä, työpaikalta, jopa lapsilta jotain ihmeellisyyttä. Ettei vain olisi jämähtänyt tavis-asteelle.
mun mielestä taviksena oleminen ei ole mitenkään huonoa, tai vältettävää, jos on itse tyytyväinen niin se on tärkeintä. Mutta itse en voi sille mitään että synnyin epänormaaliin perheeseen, sain epätavallisen kasvatuksen ja olen elämässäni kokenut niin paljon kaikkea sellaista mitä keskivertoihminen ei koe että minusta tuli epätavallinen. Ei minusta tule tavista pakottamallakaan, olkaamme siis kaikki sitä mitä olemme, ja onnellisia siitä
Vierailija:
T:epätavallinen ;)
Ja saa multakin kysellä, jos kiinnostaa oudommat tapaukset