Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysykää mitä vaan. Ihan tavallinen ihminen vastaa.

Vierailija
22.01.2008 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

T:epätavallinen ;)

Ja saa multakin kysellä, jos kiinnostaa oudommat tapaukset

Vierailija
2/10 |
22.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole erityisesti sitä enkä tätä. En kaipaa erityisesti sinne enkä tänne. Tyydyn tähän mitä minulla on ja hyväksyn sen, mistä olen tullut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet?

Vierailija
4/10 |
22.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa, kolmen lapsen äiti. Samat rutiinit toistuvat elämässämme päivästä toiseen. Työnteolla hankimme itsellemme sen minkä tarvitsemme. En ole (eikä miehenikään) tyhmiä, mutta emme älykköjäkään. Seuraamme maailman tapahtumia, mutta emme ole mukana vaikuttamassa. Emme siis ole tai elä mitenkään erityisesti tai ole mitenkään erityisen hyviä tai huonoja missään. Vaikea selittää. Enkä koe tavallisuutta mitenkään negatiivisena asiana.

Vierailija
5/10 |
22.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on nimenomaa sitä tavallisuutta.

Vierailija
6/10 |
22.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
7/10 |
22.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko vaan ihmetellä sitä seikkaa, että keskinkertaisuus ja tavallisuus ovat nykyään niin out. Ihminen, joka on tyytyväinen elämäänsä, on jollain tavalla ihmetys. Nykypäivänä kun pitäisi vaatia elämältä, muilta ihmisiltä, työpaikalta, jopa lapsilta jotain ihmeellisyyttä. Ettei vain olisi jämähtänyt tavis-asteelle.

Vierailija
8/10 |
22.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Pakko vaan ihmetellä sitä seikkaa, että keskinkertaisuus ja tavallisuus ovat nykyään niin out. Ihminen, joka on tyytyväinen elämäänsä, on jollain tavalla ihmetys. Nykypäivänä kun pitäisi vaatia elämältä, muilta ihmisiltä, työpaikalta, jopa lapsilta jotain ihmeellisyyttä. Ettei vain olisi jämähtänyt tavis-asteelle.

Vierailija
9/10 |
22.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä taviksena oleminen ei ole mitenkään huonoa, tai vältettävää, jos on itse tyytyväinen niin se on tärkeintä. Mutta itse en voi sille mitään että synnyin epänormaaliin perheeseen, sain epätavallisen kasvatuksen ja olen elämässäni kokenut niin paljon kaikkea sellaista mitä keskivertoihminen ei koe että minusta tuli epätavallinen. Ei minusta tule tavista pakottamallakaan, olkaamme siis kaikki sitä mitä olemme, ja onnellisia siitä

Vierailija:

Vierailija
10/10 |
22.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

masturboit viimeksi?