Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
auttakaas työasiassa!
22.01.2008 |
onko täällä tietäviä paikalla?
elikkä olen menossa työhaastatteluun. kuuluu kvtesin piiriin paikka ja palkka sen mukainen. miten mä käyn palkkaneuvottelua?
kunnallisen työmarkkinalaitoksen sivuilta löysin työnimikkeen palkan- tehtäväkohtainen palkka ja kokonaisansio. onko se aina tuo tehtäväkohtainen palkka minkä saa? vai neuvotellaanko siinä jotain?
pitänee varautua tähän asiaan kun kutsuja sanoi alussa ollessamme yhteydessä ja palkasta kysyessä ilmoitti alempaa summaa kuin tuolla kuntatyönantajat sivulla.
heeelp!
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa