Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aikuisopiskelijat huom!

Vierailija
22.01.2008 |

Onko kenelläkään kokemuksia opintojen ja perhe-elämän pyörittämisestä yhtä-aikaa?

Itse olen kolmen lapsen lukiolaisäiti, haaveena jatkaa Amk:ssa.

Onko unelmani kuolleena syntynyt ajatus?Haluaisin opiskella kunnon ammatin, jotta loppuis joskus tämä ikuinen penninvenytys...

Kohtalotoverit, kertokaa miten olette jaksaneet?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, käykö opiskelu raskaaksi, riippuu lasten lukumäärästä, iästä ja miehen asenteesta..

Vierailija
2/4 |
22.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Onko kenelläkään kokemuksia opintojen ja perhe-elämän pyörittämisestä yhtä-aikaa?

Itse olen kolmen lapsen lukiolaisäiti, haaveena jatkaa Amk:ssa.

Onko unelmani kuolleena syntynyt ajatus?Haluaisin opiskella kunnon ammatin, jotta loppuis joskus tämä ikuinen penninvenytys...

Kohtalotoverit, kertokaa miten olette jaksaneet?

Olen itse opiskellut 3,5 vuotta amk:ssa yhden lapsen yksinhuoltajana ja tehnyt vielä keikkahommia opintojen ohella. Opinnot eivät ole maineestaan huolimatta ihan täysipäiväisiä, vaan vapaita päiviä on sen verran, että tehtäviä yms. voi tehdä, kun lapset ovat hoidossa. Tentteihin lukemisen koin vaikeimmaksi, mutta siitäkin selvittiin. Tsemppiä vaan, varmasti selviät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilannettani tosin helpotti se että jäin ä-lomalle ja sen jälkeen vielä aikuisopintovapaalle, opinnot kesti 3,5 v. Raskasta oli se eka puol vuotta kun kävin päivätöissä, mut aion vielä jatkaa kun tulee sille alalle se ylempi tutkinto. Kivaa aika se opiskeluaika muuten oli.

Vierailija
4/4 |
22.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin lukio-opinnot esikoiseni mennessä kouluun, toinen oli2v.

Siitä viikon päästä huomasin olevani raskaana, eli vauva syntyi eka vuoden keväällä...

Olen välillä ihmetellyt kuinka hyvin on sujunut,nyt kirjoitan ekan kerran. olen ollut aina aika huono koululainen, siksi jännitän tuota amk:ta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi