Mielipiteitä!
Täällä olen kysellyt nimeä kesällä otsikolla Erikoisia nimiä raamatusta ja nyt muutama viikko sitten kyselin lisää kun raamatusta ei oikein löydy.
Lastemme nimet on kaikki raamatusta paitsi Keesia raamatussa Kesia
eli Joosua Benjamin
Tiitus Daniel ja
Keesia Petra Maria
Tykkään erikoisista nimistä tosian Tiitus nimi on kasvussa
Ja nyt ei oikeen keksitä saman tapaista nimeä
ykkkösenä mikä molemmille ihan käy on
SADE HELMI MARIA
mitä olette mieltä?
Sade nimi kans huimas kasvussa 2000-06 tullut 114kpl ja viimme vuonnakin jo 25kpl
et sinäänsä huono.
Olisin halunnut yhtä erikoisen nimen kuin Keesia joita vain 7kpl
mutta ei oikeen keksi tai st ei ukolle kelpaa..
Saa ehdottaa jos jotain tulee mieleen mitä noissa mun vanhois viesteis ei ole jo ehdotettu.
jos joku jaksaa lueskella niitä..
Kiitos kaikille nimi nikkareille!
Ilmottelen sitten mikä on lopullinen nimi.
Kommentit (25)
Minen valitettavasti tykkää sateesta :o/ Heti alkoi soida päässä " tuli sade rankka, hämähäkin vei..."
Mutta tuli mieleen nimi Saania! Kaimoja on vain 12 kpl, joista vv. 2000-2008 vain 2.
Saania Helmi Maria sopisi hienosti sarjaan! Tai Saania Sade Helmi, jos ette halua antaa samaa kolmatta nimeä tytöille.
Joosua Benjamin
Tiitus Daniel ja
Keesia Petra Maria
Aiemmassa ketjussa pohdiskelit josko Tiituksen ' nimikaveriksi' löytyisi tytölle s-loppuinen nimi. Olisiko Iisis (1n) / Isis (5n) liian erikoinen? Nimi ei ihan raamatullinen ole, mutta muinaisen Egyptin äitijumalatar kuitenkin :o) >Joosua, Tiitus, Keesia ja Iisis, ois aikas upea sisarusnelikko!
kiitos ehdotuksistanne!
Maria nimen haluisin tokaksi tai kolmanneksi nimeksi kun Keesiallakin on ja on sitä nimeä suvussa.
Kun jäi aikoinaan kaduttamaan kun en pojille laittanut jotain suvun nimeä.
Joku ehdotti Needa nimeä silloin kun Keesialle mietittiin nimeä toinen vaihtoehto oli Neela että vähän samantapainen.
Onko Needa nimi raamatussa?vai mistä?
Mä olisin halunnut tokax tai kolmannex nimex Saarai mutta mies ei.
Saaria aika kiva siinä kyllä on toi r kirjain mitä muissa ei ole...no ei kyllä niin tarkkaa.
Mistäs tämä nimi on tullut?
Lyydia olisi joskus aikoinaan tullut tokax nimex kun on miehen isomummu ollut.
Neelia,Seelia,Leenia,Saania jotenkin väkisin väännettyjä en oikeen tykkää
Iisis tulee mieleen että onpas iisi juttu tai jotain.
vaikea " asiakas" olen taas...
Toi Saaria nimi ehkä kivoin...
En kyllä taida saada ukolle läpi mitään enää kun tosta Sade nimestä tykkää kuiteskin toisix eniten.
kiitos ehdotuksista lisääkin saa laittaa jos jotain tulee mieleen...
mutta mitä mitä mieltä olet tuosta Saaron- nimestä??
Kaunis nimi lausuttuna sekä kirjoitusasultaan... ;)
En nyt lukenut noita aikaisempia viestejäsi, joten en tiedä onko Saaraita jo ehdotettu...Mielestäni sopisi kuitenkin hyvin teidän sisarusparven jatkoksi ja olisi raamatusta! On yhtä harvinainen kuin Keesiakin, 9 kpl löytyy Saaraita.