Onkohan seksittömässä liitossa elely ihan normaalia alle kolmekymppiselle miehelle?
Siis niin ettei mies edes petä...
Kommentit (11)
Eikä todellakaan saa pettää koskaan eikä etenkään silloin jos vaimolla vaikeaa.
Jos kyse jostain muusta kuin omasta liitostasi, niin pakko sanoa että epäilen vahvasti että moni mies liioittelee seksittömyyttään. " En oo vuoteen saanut" on oikeasti usein suunnilleen " noin kuukauteen en ole saanut" .
ja pari vuotta jaksoi, sitten alkoi etsiä seuraa netistä. Minä olen kolmas hänen " auttajansa" . Vaimo luulee että liitto on ihan " pettämätön" .
Ja liittoa heillä takana 7 vuotta joista nyt viisi tuo mies on hakenut seksiseuraa vaimon selän takana.
Mies haluaa vaan oman nautintonsa eikä välitä vaikka nainen ei ikinä saa. Silloin saattaa nainen mieluummin olla ilman seksiä. Kannattaisi kysyä suoraan.
Meillä on ollut nopeasti laskien kaksi pitkää (2-3 viikkoa) seksitöntä jaksoa, joista toinen on johtunut miehen fyysisestä sairaudesta ja toinen mieheni haluttomuudesta raskauden loppuvaiheessa sekä siihen putkeen vielä minun hitaasta (sekä henkisestä että fyysisestä) toipumisesta alatiesynnytyksen jälkeen. Molemmat oli raastavia, mielellään en haluaisi kokea sellaisia enää. Seksi lähentää ja purkaa mukavasti paineita muutenkin kuin fyysisesti, olipa se sitten yhdyntää tai muita yhdessä jaettuja seksihetkiä. Mutta kaikki eivät ajattele näin, eikä kaikki varmaan elä näin hyvän miehenkään kanssa.
Mikä muuten on seksitön? Ilman yhdyntää vai ilman muutakaan seksuaalista läheisyyttä ja koskettelua? Entä kokonaan vai vain pitkähkön aikaa? Meillä kaksikin viikkoa tuntui ikuisuudelta, toisille puoli vuotta voi olla normaalia... Parisuhteet on erilaisia. Mutta jos toinen kaipaa seksiä enemmän kuin toinen, ei siitä kannata vaieta tai valittaa. Ennemmin olis syytä löytää yhdessä joku kompromissi ja toisaalta myös syy toisen haluttomuuteen.
PS. Tälle yhdelle (provolle?) on pakko huomauttaa:
Mun rakastaja oi juuri tuollaisessa liitossa
Mistä tiedät, olitko kärpäsenä katossa heidän elämässään? Miehet puhuvat mitä vain, jos haluavat saada vierasta. Yksikin kaveri itse asiassa opiskeluaikana laittoi sormuksen nimettömään kerätäkseen säälipisteitä, vaikka oli oikeasti sinkku...
ja pari vuotta jaksoi, sitten alkoi etsiä seuraa netistä.
Jälleen olet kuulopuheen varassa...
Minä olen kolmas hänen " auttajansa" .
Ja tätäkään et voi tietää, yhtä hyvin olet voinut olla vaikka viidestoista ja mies on voinut pyörittää ainakin kolmea naista samaan aikaan...
Vaimo luulee että liitto on ihan " pettämätön" .
Jälleen: says who? Mies? Vai tunnetko vaimon henk. koht. hyvinkin? Jälkimmäisessä tapauksessa olet aika pimeä.
Ja liittoa heillä takana 7 vuotta joista nyt viisi tuo mies on hakenut seksiseuraa
Taas kuvittelet, et tiedä...
vaimon selän takana.
Et tiedä tätäkään 100% varmuudella...
Teetkö ehdotuksia vaimollesi seksin suhteen?Joutuuko vaimosi kantamaan yksin vastuun lapsista ja kodista? Jos nuo edellä mainitut asiat eivät ole kunnossa, aloita niiden korjaamisesta. Seksi on harvoille naisille niin irrallinen suoritus, että sitä haluaisi suhteessa, jossa asiat eivät ole muuten kunnossa. Kuitenkin nainenkin on -yhtä- seksuaalinen olento kuin mieskin, joten luulen, että vaimosikin kärsii tilanteessa.
Toivottavasti et hakenut aloituksellasi hyväksyntää pettämiselle? Oletan, että teillä on myös lapsia. On hurja hinta, minkä maksatat lapsillasi jos perhe hajoaa pettämisen tähden. Mietipä itsesi lapseksi ja sitä että perheesi olisi hajonnut isäsi petettyä äitiäisi. Sanoisitko isällesi: " Herää hyvä mies, selvitä välisi vaimon kanssa ja käyttäydy kuin aikuinen."
antaa vaimolle yleensä toisen päivän aikaa tehdä mitä tahtoo ilman lapsia? Mies käy kaupassa, tekee ruoan ja siivoaa osaltaan.
Vaimo ei halua mitään läheisyyttä, ei halauksia, pusuja, keskusteluita, ei mitään. Seksistä ainut mitä sanoo, on " koitapa nyt aikuistua ja kasvaa siitä ylitse, normaalit aikuiset eivät nai" .
Meillä ei ole seksiä ollut kahteen vuoteen muuten kuin pari kertaa humalassa.
Yhteys väliltämme on kuivunut kun mies ei anna huomioa eikä läheisyyttä, eipä siinä haluta sitten antautuakaan.
Olen usein ajatellut miten tärkeitä asioita nämä ovat, ja itkenyt itseni uneen yksin nukkuessani.
Ihmiset, pitäkää toisianne arvossa jos haluatte parisuhteenne kestävän vanhuuteen.
Olisko mahdollista käydä perheterapiassa? Kaikki naiset eivät nauti kotiäitinä olemisesta vaan ahdistuvat siitä. Toivottavasti vaimosi ei tyri perheelämäänne " kiukuttelun" takia.
Jos eivät ole niin sairauteen täytyy hakea apua. Jos on lääkitys joka vähentää seksihaluja niin sitten voi elää, mutta sehän ei ole edelleenkään normaalia, koska toinen on sairas.
Kyllä normaali mies sen ajan jaksaa. Ja sitten kun taas vaimo saa nukkua ja levätä enemmän niin johan taas seksi kiinnostaa ;) Niin myötä- kuin vastamäissä!