Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaupassa...

Vierailija
22.01.2008 |

Merkkiliikkeessä katselin aikani ale-vaatteita, sitten huomasin kevään uutuuksissa ihania vaatteita ja eikun niitä hypistelemään.

Eikös myyjä joka ei ole noteerannut minua laisinkaan tähän mennessä, tule sanomaan oitis että ne eivät ole alennuksessa, vaan ihan

[quote]

oikean

[/quote]

hintaisia... hmm... mitäs tähän nyt sit häkellykissäni tyydyin vaan mulkaisemaan niinkuin vähämielistä. Olinko tosiaan niin köyhän näköinen ettei minulla ole varaa muka näihin? Oli sitten pakko ostaa ja maksaa kultaluottokortilla ihan vaan piruuttani. Mutta on ihanat vaatteet, tuo nyt vaan sinetöi ostopäätöksen. Rasittavaa kohtelua, pitäisikö pukeutua turkkiin jotta voisi ostaa mersun?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulos kaupasta.

Vierailija
2/9 |
22.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta itselleni merkkivaatteita. Kuljen ihan siisteissä ja näteissä, lindexin ja seppälän vaatteissa. Lasten vaatteisiin poltankin sitten ihan liikaa rahaa. Lapset on aina tiptop enkä hintoja hirveästi katsele (no joo, en maksa 40¿ trikoopaidasta). Kiva, kun myyjä tulee sanomaan, että ne ei oo aletuottteita, kun eka katselin alerekkiä ja siirryin sit katsoo uutuuksia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaa hymyillen: " Tiedän. Alevaatteethan oli tuossa toisessa paikassa."

Vierailija
4/9 |
22.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nuori äiti ja kävin katsomassa lapselleni kenkiä,johon myyjä tokaisi. Niin,lasten osastolla on edullista.

Vierailija
5/9 |
22.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ilman meikkiä ja rennoissa vaatteissa reilusti alle 20v:n näköinen. Joskus on joku pyytänyt anteeksikin, kun ovat nähneet ikäni henkkareista kun maksan yli 50e ostoksen. Kuulemma teinit käy sovittelemassa ja jättävät kopit täyteen mytättyjä vaatteita ilman mitään ostoaikomuksia. Onhan se varmaan tottakin. Mitäpä tuosta pahastumaan. :)

Vierailija
6/9 |
22.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kuvitella... toisaalta, sinua ennen siellä kaupassa on voinut rampata kymmeniä asiakkaita, jotka olivat luulleet siinä rekissä olevia vaatteita alennusvaatteiksi ja kiukutelleet seikasta sille myyjälle...

Vierailija
7/9 |
22.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittanut rahojani mihinkään tuossa kaupassa ja olisin vielä kertonut kaikille kavereilleni töykeästä palvelusta, se on kuule paras kosto. Aina voi myös soittaa liikkeen omistajalle palautetta.

Vierailija
8/9 |
22.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit lähtenyt pois, se vasta olisikin tarkoittanut sitä ettei sinulla olisi ollut varaa kuten myyjäkin epäili. Olisin sen lisäksi laittanut palautetta!!

Vierailija
9/9 |
22.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

laittanut rahojani mihinkään tuossa kaupassa ja olisin vielä kertonut kaikille kavereilleni töykeästä palvelusta, se on kuule paras kosto. Aina voi myös soittaa liikkeen omistajalle palautetta.