Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kananmuna-allergia voiko se ilmetä pelkkänä

Vierailija
22.01.2008 |

pahoinvointina/ripulina?

Kyse on siis aikuisesta. Jolle tulee paha olo tai menee vatsa sekaisin, kun on syönyt esim. munakokkelia, munavoita tai ihan keitettyjä munia.

Kuitenkaan ei oireile, jos munaa käytetään leivonnassa tai muutoin ruuanlaitossa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oireet on vain runsasta puklaamista ja kaaressa oksentelua..

Vierailija
2/7 |
22.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aikuisiällä huomannut, että esim. juuri munakokkelin tai munakkaan syönnin jälkeen tulee tosi huono olo ja mahakin saattaa mennä sekaisin. En ole oikein uskonut, että voisi olla allergiaa, mutta ilmeisesti voi?

Miten kananmuna-allergia todetaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kyllä voi.

Vierailija
4/7 |
22.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vatsaoireet niille päiville, kun olen syönyt munaruokia.

4

Vierailija
5/7 |
22.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen ku jätät vain munan pois ruokavaliostasi pariksi viikoksi ja alat kokeilemaan. Mä voin syödä jonkun keksin ilman oireita, mutta esim pulla tai kakkupala saa jo vatsan löysälle.

2

Vierailija
6/7 |
22.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten syö runsaasti. Lapsella juuri menossa tällainen kokeilu. Verestä löytyi kananmuna-allergian vasta-ainetta, mutta nyt kokeillaan vielä dieetin avulla, johtuvatko vatsavaivat todella kananmunasta.

Vierailija
7/7 |
22.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt kun omalla vauvalla todettii nmaitoallergia niin muistin omat oireeni joita on tullut monta vuotta maidosta.

mulle sanottiin että on mahdollista että allergia lieventyy ja jatkuu aikuisiänkin...