Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saisin mieheltä piiskaa?

Vierailija
17.11.2008 |

Joo, ollaan juteltu pariinkin kertaan, olen kertonut aika yksitiskohtaisestikin mitä toivoisin, odottanut että jotain tapahtuisi mutta ei. Se ei oikein mun mielestä ole se juttu, että mä olen tässä se aktiivinen, kun kerran itse haluan saada piiskaa. Kuitenkin on periaatteessa kiinnostunut asiasta, mutta mitääs ei tapahdu.

Mulla muuten ihana mies, huomaavainen muttaj oskus vähän liiankin, kun pelkää että satuttaa/loukkaa ym mua. En usko että hän 7 vuoden avioliitonkaan jälkeen ymmärtää, miten rivoja mulla on mielessä. Hän on siis vähän liian kiltti, muuten se on hyvä asia mutta seksissä ei. :(

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
17.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taas minä haluaisin piiskata vaimoani, mielellään myös sitoa ja alistaa muutenkin seksissä. Itse olen luopunut toivosta koska vaimoni haluaa vain hellää perinteistä yhdyntää. Kaksi aikaisempaa suhdetta olivat antoisempia seksin osalta, mutta en vaihtaisi takaisin niihin koska tässä suhteessa kaikki muu toimii paremmin. Haikeana kyllä muistelen niitä riettaita aikoja...

Vierailija
2/2 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi minun kaltaiseltani tyypiltä saisit kaipaamaasi tylyä kohtaloa, - välttämättä itse aktia ei edes tarvittaisi. Voin esimerkiksi komentaa sinut itsesi hoitelemaan itsesi session jälkeen.

Nämä leikit vaativat ainoastaan taitoa heittäytyä ja jättää hetkeksi oma arkiminänsä pois. Jos miehelläsi ei ole sitä taitoa synnynnäisesti, se on aika vaikea tie kulkea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi