Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi useampi lapsi perheeseen? Vaikuttaako...?

Vierailija
22.01.2008 |

lapsimääräänne toive tulevista lapsenlapsista?

Toisten puolestahan ei voi elää ja muutenkin elämä on epävarmaa, joten jos on useampi lapsi, niin on suuremmat mahdollisuudet saada edes jonkun heistä kautta lapsenlapsia.

Onko tämä yksi päämääristänne? Vaikka itse matkantekokin omien lasten kanssa kun he kasvavat ja varttuvat on tietysti jo merkityksellistä mutta kuitenkin...? Olisiko se iso menetys jos ette saisikaan lapsenlapsia? Kuinka monta lasta sinulla itselläsi on?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai se olisi menetys jos lapsenlapsia ei koskaan saisi, mutta tämä ei ole ollut syynä ison perheen hankkimiseen.

Vierailija
2/6 |
22.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enempää ei tule näillä näkymin, matkustuskin tosiaan veisi paljon rahaa muusta vaivasta puhumattakaan ja siitä ei haluta luopua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enempää emme näillä resursseilla ehkä olisikaan valmiita kasvattamaan.

Lähipiirissä on jäänyt jokunen lapsenlapsettomaksi, kun on ollut vain yksi oma lapsi. Hirveät paineet tulee lapsellekin siitä kun omat vanhemmat ovat kriisissä asian suhteen ja itse ei voikaan saada lapsia lapsettomuuden, sairauden tai vaikean elämäntilanteen vuoksi. Vie aikaa hyväksyä tilanne todellakin. Toivo alkaa heiltä hiipumaan.

Vierailija
4/6 |
22.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä seitsemän lasta. En ole aiemmin lapsenlapsia ajatellut kuin nyt ja ennemminkin paniikissa. Jos kaikki lapsemmekin hankkivat ison perheen niin mihin me oikein sovimme? Esim. kaikenlaisia sukujuhlia varten on pakko vuokrata joku tila ja se ruokamäärä ja lahjat lapsille ja lapsenlapsille voi kääk!

Haluuko joku osan mun lapsista?

Vierailija
5/6 |
22.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 lasta

Vierailija
6/6 |
22.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nyt kaksi lasta. Kolme, neljä tai vaikka viisikin on haaveissa. Ei ole lyöty lukkoon ja eihän sitä tiedä mitä Luoja antaa vai antaako mitään. Haluamme ison perheen, joista on tukea ja iloa toisillemme. En mä nyt tiedä miten paremmin asian voi perustella =)